دانلود تمام مطالب وبلاگ
نوشته شده توسط سامان در ساعت

 

دانلود تمام مطالب وبلاگ


با سلام خدمت تمام بازديد كنندگان عزيز .

تصميم گرفتيم براي راحتي كار وبلاگ نويسان تمام مطالب وبلاگ را در يك فايل قرار داده و در خدمت شما قرار دهيم .

براي دانلود اينجا كليك كنيد .

يك صلوات هم براي شادي روح شهدا بفرستيد .

تايخ بروز رساني 93/8/26



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، عوارض خودارضايي، درمان خودارضايي، دانلود کتاب ترك خودارضايي، اثرات ترک خودارضایی، خودارضايي در خانم ها، خودارضایی در آقایان متاهل، چشم چرانی، خودارضایی در کودکان، متفرقه هاي جالب، روز شمار توبه، دانلود تمام مطالب وبلاگ، دانلود تمام مطالب وبلاگ در يك فايل ورد، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تمام مطالب وبلاگ,
اگر قصد ترک خودارضایی دارید ، بخوانید
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

اگر قصد ترک خودارضایی دارید ، بخوانید

 

فرد گرفتار آمده به خود ارضایی آخرت خود را تباه می سازد: هیچ کدام یک از آسیب های گذشته، به اهمیت آسیب های معنوی نیست؛ زیرا آسیب های معنوی، جان و دل و به عبارت دیگر کنه حقیقت وجود آدمی را تباه می سازد. خود ارضایی از نظر دین یک گناه است و به تعبیر قرآن زنگار بر دل می نهد: «کلاَّ بَلْ رانَ عَلی قُلُوبِهِمْ ما کانُوا یکسِبُونَ»؛ «چنین مباد! بلکه اعمال (ناشایست) دل های آنان را زنگار زده است»

 

خود ارضایی یا استمنا از نظر اسلام حرام و گناه است و در این جهت فرقی بین دختر و پسر نیست. قرآن کریم می‌فرماید: "هر کس از راهی، غیر از همسرش، شهوتش را دفع کند، از تجاوز کاران است".[1] یعنی از حکم الهی و انسانی تجاوز کرده است. پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) فرمود: "هر کس شهوتش را با دست ( و هر طریق دیگری غیر از مسیر طبیعی و ازدواج) دفع کند، مورد لعنت و نفرت خداوند است".[2] امام صادق(علیه السلام) فرمود: "خود ارضایی (یا دفع شهوت از غیر مسیر طبیعی) از گناهان بزرگ است".[3] نیز فرمود: "خداوند با نظر رحمت به استمنا کننده نمی نگرد".[4] فعل حرام، عصیان و مخالفت با فرمان حق تعالی است. کم و زیادش در حکم اصلی تفاوت ایجاد نمی کند. هر مقدار به اندازه خود گناه است. اگر کم صورت گیرد، به اندازه خود و اگر زیاد باشد، به همان اندازه، اما در مورد تعداد دفعات زیاد، گناه دیگری هم هست و آن تکرار گناه است که تکرار و اصرار بر گناه، گناه دیگری محسوب می‌شود.

پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) فرمود: "لا تنظروا الی صِغِرَ الذنب و لکن انظروا اِلی مَنِ اجتَر أتم؛[5] به کوچکی گناه منگرید، بلکه بر عظمت و بزرگی کسی بنگرید که نسبت به او گستاخی و نافرمانی کرده‌اید". از دیدگاه پزشکان استمنا آثار زیانباری بر جسم و روح و روان وارد می سازد که ذیلا مطالبی به استحضار می رسد.

در اهمیت گناه از دیدگاه اسلام همین بس که اسلام ؛

اولاً: کیفر و اثر آن را منحصر به دنیا نکرده است.(مائده، آیه 33)

ثانیاً: از اندیشه و فکر گناه هم منع کرده است تا گناه را از سرچشمه خشک کند. على (علیه السلام) مى‏فرماید: کسى که در انجام گناه زیاد فکر کند، بالاخره به گناه کشیده مى‏شود (غررالحکم)

ثالثاً: از گناه به عنوان درد و بیمارى یاد کرده است. (على (علیه السلام) براى دل‏ها بیمارى‏اى، دردناک‏تر از گناه نیست (بحار الانوار، ج 73، ص 342)

رابعاً: از رفاقت و دوستى با گنهکار و شرکت در مجالس گناه به شدت نهى کرده است. على (علیه السلام): بر فرد مسلمان شایسته نیست که با گنهکار طرح رفاقت و دوستى بریزد. (وسائل الشیعه، ج‏2، ص 269)

روزه گرفتن دو روز در هفته برای کم کردن حس شهوت جویی شما بسیار مفید است. اگر قادر به روزه گرفتن نیستید، غذای خود را به حداقل برسانید و وعده غذایی ظهر را نخورید. سعی کنید به هنگام خواب شکم شما بیش از حد معمول پر نباشد

خامساً: ترک گناه را بهترین عبادت برشمرده است. (على (علیه السلام): برترين عبادت، دورى گزیدن از گناه است.)

 

درمان خودارضایی

سه نكته‌ی مهم مشترك برای تخفیف و درمان میان همه‌ی امراض و عادات وجود دارد:

• در درمان هر بیماری یا ترك هر عادت، مهم‌ترین قسمت عزم و اراده‌ی فرد برای درمان و ترك عادت است.

• عدم یأس و ناامیدی برای ترك و ایمان به علاج آن.

• در نظر گرفتن زمان برای ترك و درمان.

 

1. نخستین گام برای درمان استمناء، اعتقاد و ایمان به درمان‏پذیری آن و دوری از یأس و ناامیدی است. اما رسیدن به نتیجه و ایجاد هرگونه تغییر و دگرگونی نیازمند گذشت زمان، انتخاب راه صحیح و به كارگیری دقیق دستورها است. از همه اینها مهم‏تر، اراده و خواست فرد، نقش كلیدی و محوری را ایفا می‏كند. درمان و چاره جویی باید منطبق با خواست فرد باشد؛ زیرا تا وقتی كه او نخواهد، می‏توان با قاطعیت گفت كه درمان نخواهد شد.

 

بنابر این بیمار اگر بخواهد، می‏تواند بر بیماری اش غلبه كند و جمله معروف – خواستن توانستن است- عین حقیقت است.

2. تلاش برای تقویت اراده از گام‏های مهم در امر بهبود است. نگویید اراده از ما سلب شده است! ممكن است اراده انسان ضعیف شود؛ ولی هیچ گاه از بین نمی‏رود. نشانه اینكه هنوز اراده باقی است، این است كه شخص این عمل را در حضور دیگران و در هر شرایطی انجام نمی‏دهد. برای تقویت اراده، راه‏های زیادی پیشنهاد شده كه از جمله آنها تلقین به خود است. اراده همچون نهالی است كه باید آن را پرورش داد تا به مرحله خودشكوفایی و ثمردهی برسد.

ویكتور پوشه – روان شناسِ فرانسوی – می‏گوید: افراد مبتلا به استمناء، هر روز به دفعات مختلف با تمركز فكر به خود بگویند: «من به خوبی قادرم این اعتیاد را از خود دور كنم، من قادرم». تكرار این عبارت ساده، اثر عجیبی در تقویت اراده و روحیه دارد.

پل ژاگو بر آن است كه: تلقین، قبل از خواب نیز مۆثر است.

3. سعی شود شكم به هنگام خواب، بیش از حد معمول پر نباشد.

4. از پوشیدن لباس‏های تنگ و چسبان اجتناب گردد.

5. از نگاه كردن به مناظر، فیلم‏ها و تصاویر تحریك كننده، خودداری شود

6. از شنیدن و خواندن مباحث و مطالب جنسی و حتی شوخی‏های تحریك‏كننده و فكر كردن در این امور، دوری شود.

7. از خوردن مواد غذایی محرك، مانند خرما، پیاز، مرچ، تخم‏مرغ، گوشت سرخی، و غذاهای چرب – اجتناب و به میزان ضرورت اكتفا شود.

قاطعانه برای ترک این عمل تصمیم بگیرید. (اگر قبلاً نیز تصمیم به ترک خودارضایی گرفته باشید اما موفق نشده باشید، اراده شما تا حدی ضعیف شده است. در این صورت باید به خود تلقین کنید که اراده قوی ای دارید. برای این کار موفقیت های خود در زندگی را در ذهن مرور کنید و مرتب به خود بگویید که من بسیار پر اراده هستم و تصمیم به هر کاری که بگیرم، آن کار را انجام خواهم داد)

8. قبل از خواب مثانه تخلیه شود.

9. از نوشیدن افراط گونه آب و مایعات پرهیز شود.

10. از دست ‏ورزی با اندام جنسی، باید اجتناب نمود و در هیچ شرایطی، نباید دست‏ ورزی كرد

11. هرگز نباید به رو خوابید.

12. به منظور تخلیه انرژی – زاید بدن، به طور منظم و زیاد باید ورزش كرد.

13. برای اوقات فراغت خود، برنامه داشته باشد و آن را با مطالعه، ورزش، عبادت و … پر كند.

14. سعی کنید کمتر در مكانی خلوت و تنها و دور از نظر دیگران باشید. هرگاه مورد هجوم افكار جنسی واقع شدید، باید بلافاصله از مكان خلوت و دور از نظر دیگران خارج شود و خود را به كاری سرگرم كند. در این زمینه گفت و گو با دوستان، مشاركت در برنامه های جمعی بسیار مفید است. تلقین به شخص كمك می‌كند تا اراده‌ی خود را تقویت كند و به خود بگوید كه می‌تواند استمنا را كنار بگذارد.

15. منحرف كردن فكر به سوی دیگری در صورتی كه تحریكی برای استمناء اتفاق افتاد.

 

16. دوری از خیال‌پردازی و سرگرم بودن به كارهای مفید مانند مطالعه، ورزش و …

17. تنهایی، كلید اقدام به استمنا است. لذا تنها نمانید.

18. هر وقت به فکر این کار افتادید به خود بگوئید که آلان خدا من را می بیند.

19. هر وقت به فکر این کار افتادید به خود بگوئید که می خواهید در مقابل چه کسی گناه کنید.

20. هر کاری که شما را به فکر این کار بیندازد آن کار را سریع ترک کنید.

21. هر صحنه ای که شما را تحریک می کند آن صحنه را ترک کنید.

22. به خدا توکل کنید.

23. قاطعانه برای ترک این عمل تصمیم بگیرید. (اگر قبلاً نیز تصمیم به ترک خودارضایی گرفته باشید اما موفق نشده باشید، اراده شما تا حدی ضعیف شده است. در این صورت باید به خود تلقین کنید که اراده قوی ای دارید. برای این کار موفقیت های خود در زندگی را در ذهن مرور کنید و مرتب به خود بگویید که من بسیار پر اراده هستم و تصمیم به هر کاری که بگیرم، آن کار را انجام خواهم داد)

24. از رفت و آمد با کسانی که شما را مستقیم و غیر مستقیم به خودارضایی دعوت می کنند، دوری کنید و رابطه خود را با این گونه دوستان قطع کنید.

پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) فرمود: "لا تنظروا الی صِغِرَ الذنب و لکن انظروا اِلی مَنِ اجتَر أتم؛به کوچکی گناه منگرید، بلکه بر عظمت و بزرگی کسی بنگرید که نسبت به او گستاخی و نافرمانی کرده‌اید". از دیدگاه پزشکان استمنا آثار زیانباری بر جسم و روح و روان وارد می سازد که ذیلا مطالبی به استحضار می رسد

25. از صحبت کردن در مورد مسایل شهوت انگیز دوری کنید.

26. از بودن در مکان های تنها خودداری کنید و وقتی به حمام و دستشویی می روید، در را قفل نکنید. بعد از شستشو حمام را سریع ترک کنید.

27. از نگاه کردن به بدن عریان خود نیز اجتناب کنید.

28. سعی کنید تماس بدنی با دیگران و لو در شوخیهای دستی پرهیز کنید.

29. روزه گرفتن دو روز در هفته برای کم کردن حس شهوت جویی شما بسیار مفید است. اگر قادر به روزه گرفتن نیستید، غذای خود را به حداقل برسانید و وعده غذایی ظهر را نخورید. سعی کنید به هنگام خواب شکم شما بیش از حد معمول پر نباشد.

30. شبها قبل از خواب مطالعه کنید و با لباس کامل بخوابید و بعد از بیدار شدن سریع رختخواب را ترک نمایید. همچنین هرگز به رو نخوابید.

31. سعی کنید دائما وضو داشته باشید.

32. از ذکر خدا ولو در دل غافل نشوید.

33. شبها تنها نخوابید و یا در جایی بخوابید که فرصت انجام این عمل نباشد.

34. بیاد داشته باشید که تصمیم دارید این عمل را ترک کنید.

35. بعد از تصمیم حتی یک بار هم سراغ این عمل نروید زیرا اراده شما را سست خواهد کرد.

36. یاد مرگ انسان ساز است .

37. پشیمانی بعد از عمل را بیاد داشته باش.

38. این احتمال را بده که دیگر زنده نمانی و بدون توبه در پیشگاه خدا حاضر شوی.

39. مضرات این عمل را بیاد داشته باش.

40. این را بدان که بخاطر لذت چند لحظه ای از رحمت خدا دور می شوی.

 

فرآوری : زهرا اجلال

بخش اخلاق و عرفان اسلامی تبیان

منابع :

سایت حوزه

سایت پرسمان قرآنی

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، خودارضایی از نگاه اسلام، عوارض خودارضايي، آسيب هاي معنوي و اخروي‏، درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: اگر قصد ترک خودارضایی دارید ، بخوانید,
راهکار های مفید
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

راهکار های مفید

 

من چند راه بسیار مفید میدونم که با مطالعه ی اخیر و استفاده از منبع بدست آوردم حتما جواب میده

 

1-بعد از دو روز که این کار رو نکردید به خودتون قول بدید این کار رو انجام ندید و به دستتون یک دستبند ببندید یا هر چیزی که شمارو یاد قولتون میاندازه

 

2-در اتاقتون رو باز بذارید چون تنهایی عامل اصلی تفکر به اینجور چیزاست

 

3-توی اتقاقتون جلوی کامپیوتر قرآن و عکس دسته جمعی خانوادگی بذارید تا بادیدن اونها از خودتون خجالت بکشید.عکس مادر و خواهر وپدر خیلی جواب میده.(این راه واقعا جواب میده)

 

4-هرگز خود ارضایی رو گناه کوچکی نشمرید.یکی از راه های فریب شیطان کوچک نشون دادنه گناهه

 

6-تابلوی مذهبی در اتاق بزنید که در اون آیات قرآن نوشته شده اگرچه مسلمان هم نباشید

 

7- ورزش رابه صورت انفرادی انجام ندید و اون رو با گروه و در پارک انجام بدید تا به ورزش میل پیدا کنید

 

ترک خودارضایی

 داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: راهکار های مفید,
بی احتیاطی نکن ، حتی یک ثانیه ...
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

بی احتیاطی نکن ، حتی یک ثانیه ...

 

برای ترک خودارضایی ، یک قانون بسیار مهم وجود داره ، اینکه اصلا نباید بی احتیاطی کرد ، خب حالا بی احتیاطی یعنی چی ؟

بی احتیاطی یعنی اینکه مثلا خانواده داره میرن مهمانی ، تو باهاشون نمیری و تنها تو خونه می مونی ، تنها در خانه به همراه یک کامپیوتر متصل به اینترنت و ادامه ...

ماجرا ...

این بزرگترین بی احتیاطی ممکنه ...

در مسیر ترک ، به هیچ وجه نباید ریسک کرد ، حریف اینقدر قوی هست که راه شکستش ، به حداقل رساندن میزان اشتباه و بی احتیاطی است ...

حالا پیش خودت حساب کن مثلا  تا حالا چند بار " تنهایی " باعث شده که خودارضایی کنی ؟!

 

و اما مثالی دیگر از بی احتیاطی :

مثلا میری تو اتاقت و درب اتاق رو می بندی یا قفل میکنی ، بعدش میری سراغ کامپیوتر و اینترنت و ادامه ماجراهایش !

شاید وقتی در رو داری می بندی ، نیت بدی نداشته باشی ، اما این بی احتیاطیه ...

شما با تنها موندن در خانه یا با بستن درب اتاق ، چه بخاهید و چه نخاهید در موقعیت گناه قرار می گیرید ، یعنی در این شرایط ، همه چیز برای انجام خودارضایی مهیاست ...

 

و اما مثالی دیگر از بی احتیاطی :

شب وقتی همه خوابند ، مثلا بعد از ساعت 12 شب ، میری سراغ کامپیوتر ...

شاید اون موقع ، نیت خودارضایی نداشته باشی ، اما موقعیت ، موقعیتی هست که شرایط هر خطایی مهیاست ...

 

این موارد و امثال این رو میگن بی احتیاطی ، یعنی قرار گرفتن در موقعیت گناه ...

فکر کنید یکی بره لبه پرتگاه بایسته و نیت خودکشی هم نداشته باشه ، اما بهرحال در شرایط خطرناکی قرار داره و هر لحظه امکان سقوط وجود داره ، اینجور مواردو میگن بی احتیاطی ...

 

هیچ ‌گاه کسی که خود را به پرتگاه نزدیک نکرده در معرض افتادن نیست

 

نزدیک شدن به گناه ، چراغ سبز نشان دادن به شیطان است و کسی که یک قدم به سمت گناه برود ، شیطان ادامه راه را به طرف او می‌دود !

 

پس یکی از بزرگترین دلایل خودارضایی همه ماها ، بی احتیاطی هست ، یعنی با خیالی راحت ، با غروری بیجا و با اعتماد به نفسی زیاد ، قرار می گیریم در موقعیت و شرایط گناه ...

اگه در این فضا و موقعیت قرار گرفتی و خدای نکرده دست به خودارضایی زدی ، یقه هیچ کسی رو نگیر ، چون مقصر فقط و فقط خودت هستی ، زیرا از قبل همه چیز قابل پیش بینی بود و قابل حدس زدن بود که کار به خودارضایی میکشه ...

بچه ها ، راه نجات از خودارضایی ، دور بودن از موقعیت گناه هست ، دور بودن از شرایطی که گناه کردن خیلی راحته ...

 

 بچه ها ، گناه مانند آهن ربایی است که نزدیک شدن به آن ، برای جذب شدن به آن کافی است ، پس این جمله را تکرار می‌کنیم: برای رهایی از بند گناه از هزار کیلومتری آن فرار کنید ...

 

ترک خود ارضایی-استمنا

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: بی احتیاطی نکن , حتی یک ثانیه , , , ,
از سوالهای حتمی قیامت : جوانی ات را در چه راهی گذراندی ؟؟؟
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

از سوالهای حتمی قیامت : جوانی ات را در چه راهی گذراندی ؟؟؟

 

تا حالا به قیافه خودتون ، پس از انجام خودارضایی دقت کردید ؟

 

آخه به ما هم میشه گفت جوان ؟ جوانی که پس از انجام خودارضایی ، مثل مرده ها ، خسته ، کوفته ، با رنگی زرد و زار ، افسرده ، نا امید ، بیحال یه گوشه ای می افته ، آخه اینو میشه گقت جوان ؟ جوانی ای که میگن بهترین دوران زندگی هر آدمیه ، اینه ؟؟؟

 

بچه ها ، بهرحال دیر یا زود ...

ما ازدواج می کنیم ، در آینده از خطاهای فرزندانمون میتونیم گلایه کنیم ؟ وقتی خودمون ، در جوانیمون درست نبودیم !؟  در آینده ، وقتی پیر بشیم ، میتونیم به دوران جوانیمون افتخار کنیم ؟ یا اینکه بگیم تو جوانی ، در باتلاقی از گناه به سر می بردیم ، والله آبروی هر چی جوان رو بردیم ...

بچه ها ، الان چند سالمونه ؟ 15 سال ، 20 سال ، 25 سال ، 30 سال ؟ این مدت رو متوجه شدید کی رفت ؟ با چه سرعتی گذشت ؟ چشم به هم بزنید بقیه اش هم ، به همین سرعت میگذره ، واقعا اینکه میگن دنیا دو روزه ! راست میگن ...

اگه شما که داره این مطلبمو میخونی و  خودارضایی می کنی ، از این گناه دست بردار ، جوانیت رو کثیف نگذرون  جوان باید شاداب و شنگول باشه ، آیا تو اینجوری هستی ؟ یا بی حال و بی حوصله و عصبی هستی ؟؟؟

الان جوان هم سن و سال ما ، باید عصای دست پدر و مادرش باشه ، باید بتونه یه زندگی رو تو دستاش بچرخونه ، باید بتونه دنیا رو زیر و رو کنه ، باید از دیوار راست ، بالا بره ، نه مثل ما بیحال و بی انرژی و بی حوصله ...

بچه ها ، به خودمون بیایم ، تصمیم بگیریم و با خدا عهد ببندیم این خودارضایی لعنتی رو تمومش کنیم ، بعضی اوقات انگار تمام اعضای بدن آدم ، میخان به حرف بیان ! میخان به آدم بگن این خودارضایی رو کنار بذار ، خیلی داره بهت آسیب میزنه ، حتی اونها هم خسته شدند که متعلق به آدمی مثل ما هستند ! میخان به ما کمک کنند ...

روایت داریم ، اون دنیا از سوالات حتمی که از هر کسی می پرسند ، از دوران جوانی اش هست ؟ آیا اینا حرفه و خرافاته ؟ به خدا قسم ، حقیقت داره ، اون روز صد در صد میاد ، آیا برای اون روز ، حرفی برای گفتن داری ؟؟؟

واقعا چه خدای مهربانی داریم ، خدا ، فکر همچین روزهایی رو برای ما کرده ، یه راه حل خیلی ساده ، پیش پای ما گذاشته ، اون راه حل ، توبه هست ، توبه و توبه ...

توبه مثل آبی می ماند روی آتش ، همه چیز رو پاک می کنه ، همه چیز رو ، مثل روز اولش میکنه ، باید به توبه چنگ بزنیم ...

 

رسول اکرم (ص) می فرماید :

توبه زیباست، ولى از جوان زیباتر  .

 

و در جایی دیگر ، ایشان می فرماید :

خداوند ، جوانى كه جوانى اش را در اطاعت از او بگذراند دوست دارد .

 

پیغمیر اسلام (ص) می فرماید :

انسان، در روز قیامت، قدم از قدم برنمى دارد، مگر آن كه از چهار چیز پرسیده مى شود ، یکی از آن سوالات ، از جوانى اش است كه چگونه سپرى كرده ؟

 

ترک خود ارضایی-استمنا

http://a-m-f.blogfa.com

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: عوارض خودارضايي، آسيب هاي معنوي و اخروي‏، ،
:: برچسب‌ها: از سوالهای حتمی قیامت : جوانی ات را در چه راهی گذراندی ؟؟؟,
حر پشیمان توام یا حسین ...
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

حر پشیمان توام یا حسین ...

 

یک لحظه به پدر زحمتکش و مادر دلسوزت فکر کن ، چه جوری میخای باعث افتخار اونها بشی ؟ تو الان باعث افتخار اونها هستی یا خجالت اونها ؟؟؟

داری با خودت چی کار میکنی ، چه بلایی باید سرت بیاد تا تمومش کنی ؟

یک روزی در اوج بودی ، اما الان چی ! خودتو بدبخت کردی ، یه کار ...

بیخود و مسخره  رو مدام تکرار میکنی ! تک تک سلول های بدنت از این گناه زشت خسته شدند !

واقعا تا کی میخای این گناهو ادامه بدی ؟ این توبه کردن و توبه شکستن تا کی ؟

برای ترک خودارضایی ، باید توبه ای مثل حضرت حر  در کربلا کرد ، توبه ای با تمام وجود ...

داستان خودارضایی دیگر ادامه ندارد ...

صلی الله علیک یا حر بن ریاحی ...

 

حر پشیمان توام یا حسین                       دست به دامان توام یا حسین

یک نگه افکن همه هستم بگیر               ای پسر فاطمه دستم بگیر

 

ترک خود ارضایی-استمنا

http://a-m-f.blogfa.com

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: حر پشیمان توام یا حسین , , , ,
توبه ای از جنس بندگی ...
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

توبه ای از جنس بندگی ...

 

خداوند چنین نبوده است که نعمتی را که به قومی ارزانی داشته است تغییر دهد مگر آنکه آنان وضع خود را تغییر دهند.(سوره ی انفال آیه ی 53)

 

قبل از اینکه خودارضایی رو شروع کنی خیلی چیزا داشتی که الان نداری...ذهن و جسمت سالم بود ذهنت خوب کار می کرد حافظه ی خوبی داشتی درسها رو خوب می تونستی بخونی و یاد بگیری توو تحصیلت موفق بودی ولی الان چی؟ ... یه اراده ی قوی داشتی که باهاش می تونستی  هر سدی رو متلاشی کنی و به ...

هر هدفی برسی .

 

صورتت شبیه صورت مرده ها نبود دور چشات گود و تیره نبود صورت شاداب و هیکل روفرمی داشتی..موهات اینطوری ریزش پیدا نکرده بود افسرده و دلگیر نبودی اون موقع معنای واقعی خوشحالی رو می تونستی درک کنی...منزوی نبودی با خونواده با مردم دور و ورت ارتباط قوی و صمیمانه ای داشتی بقیه می تونستن به عنوان یه آدم محکم و کاردرست روت حساب کنن ولی الان چی؟؟

 

تو دیگه بنده ی خوب خدا نیستی تو وضع خودتو تغییر دادی و بنده ی شهوتت شدی ...

 

و خداوند مثلی زده است شهری را که امنیت و آرامش داشت و از جانب خداوند رزق و روزی  فراونی به آن میرسید پس نعمت های خدا را ناسپاسی کردند و خدا هم به سزای آنچه می کردند طعم گرسنگی و ترس فراگیر را به آنان چشانید(سوره ی نحل آیه ی 122)...

 

ما قدر نعمتها خدا رو ندونستیم و با انجام این گناه زشت خدارو ناسپاسی کردیم..

 

از امام باقر روایت شده که فرمود:هیچ بنده ای نیست جز اینکه در قلبش نقطه ی سفیدی است هر گاه گناهی مرتکب شود در آن سفیدی نقطه ی ساهی پدید می اید پس اگر توبه کند ان سیاهی از بین می رود و اگر ادامه دهد آن ساهی  افزون می گردد تا تمام سفیدی قلب را فرا می گیرد و هنگامی که سفیدی قلب به سیاهی پوشیده شد صاحب آن قلب هرگز به سوی نیکی بر نمی گردد و این سخن خدای عزوجل است :کلا بل ران علی قلوبهم ما کانو یکسبون.

 

در نتیجه انجام این گناه قلبت سیاه شده و نور خدا دیگه توو قلبت روشن نیست یه جورایی همنشین شیطان شدی و به خدا پشت کردی، به خیلی از چیزا دیگه به اون صورت اعتقاد نداری من خودم مثه سابق دیگه تو مراسم عزاداری امام حسین نمی تونم اشک بریزم و ناله کنم...این من بودم که با انجام این گناه عشق حسین رو تو دلم کم رنگ کردم....

این تیرگی قلب و دوری از لطف خدا رو می شه با یه توبه ی واقعی از بین برد...توبه ای از جنس بندگی...

 

قل یا عبادی الذین اسرفو علی انفسهم لا تنقطو من رحمه الله(سوره ی زمر آیه ی 53)

 

"بگو ای بندگان من که به زیان خود زیاده روی (گناه)کرده اید از رحمت خدا ناامید نشوید"

 

خدا چشم به راه همه ی ماست...

 

ترک خود ارضایی-استمنا

http://a-m-f.blogfa.com

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: توبه ای از جنس بندگی , , , ,
پنج انگشت و چهارده بند ..
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

پنج انگشت و چهارده بند ..

 

آیا تاکنون به شکل و ظاهر دستان خودتون فکر کرده اید ...

 

هر دست ، پنج انگشت دارد و هیچ یک از انگشتان با دیگری یک اندازه نیست و ...

در جایی شنیدم و خوانده ام که حکمت اینکه خداوند ، تعداد انگشتان دست هر فرد را پنج انگشت قرار داده و اینکه مجموع بند های انگشتان یک دست ، مساویست با چهارده عدد بند ، این است که

پنج انگشت دست اشاره ای است از سوی خداوند  به پنج تن آل عبا ( علیهم السلام ) ، بله پنج تن اهل بیت ( علیهم السلام ) :

حضرت محمد (ص) ،حضرت علی(ع) ،حضرت فاطمه (س) ،حضرت حسین(ع) ، حضرت حسن (ع)

 و تعداد چهارده بند انگشت هر دست ...

اشاره ای است از سوی خداوند به چهارده معصوم (علیهم السلام)

 حالا سوال تکان دهنده ای که موی تنتون سیخ بشه ...؟؟؟

سوال این است که ما ، از چه عضوی از بدنمون برای انجام خودارضایی استفاده می کنیم ؟؟؟

دیگه هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی مونه ...

زمین باز بشه ، بریم داخلش ، بهتر از موندن با این ذلت و روسیاهیه ...

از این به بعد ، هر بار خواستید ، خودارضایی بکنید ، به پنج انگشت دستتون و تعداد بندهایش فکر کنید ...

خدایا ، تو را به پنج تن اهل بیت و چهارده تن معصوم (علیهم السلام ) قسمت میدهیم که ما را از باتلاق خودارضایی خلاص کن و نجاتمان بده ...

 

ترک خود ارضایی-استمنا

http://a-m-f.blogfa.com

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، خودارضایی از نگاه اسلام، عوارض خودارضايي، آسيب هاي معنوي و اخروي‏، ،
:: برچسب‌ها: پنج انگشت و چهارده بند , , ,
میدونی زیر پوست دستانت چه خبره ؟
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

میدونی زیر پوست دستانت چه خبره ؟

 

میدونی زیر پوست دستانت چه خبره ؟ تا حالا عکسی از مویرگ ها و گوشت و استخوان ها و عضلات کف دست و انگشتانت رو دیدی ؟؟!

برای اینکه از خواب غفلت بیرون بیای ، حتما ادامه مطلب رو ببین و بخون :

http://upload.iranvij.ir/images_aban91/06433907434539296364.jpg

این عکس رو همیشه به یاد داشته باش وهمین الآن به دستهایت نگاه کن ...

آره ! این همون دستی هست که به زیبایی و ظرافت توسط خدا ساخته شده و تو متاسفانه در راه نافرمانی خدا ازش کمک می گیری ( گناه کبیره )  !

این دست هدیه خداوند است به تو ، بهترین راه تشکر از خدا ، ترک گناه هست از جمله ترک خودارضایی ...

و حالا دو آیه از قرآن ، همان قرآنی که در یک گوشه ای از خانه ات ، غریبانه به گوشه ای چشم دوخته است :

آیا آدمی فکر می کند که ما هرگز استخوانهای او را جمع نخواهیم کرد ؟ چرا ! ما حتی می توانیم سر انگشتان او را نیز دوباره منظم درست کنیم ! ( سوره قیامت آیه 3 و 4 )

در درون وجود شما ، آیات و نشانه های خداست ، آیا نمی بینید ؟ (سوره ذاریات آیه 21)

آیا دوست داری کاری کنی که باعث خوشحالی خدا بشه ؟؟؟

http://www.nasr19.ir/wp-content/uploads/2012/09/namaz_nasr19.ir-27.jpg

 پیغمبر اکرم (ص) فرمود : نماز در اول وقت ، باعث خشنودی خداوند می شود .

 

ترک خود ارضایی-استمنا

http://a-m-f.blogfa.com

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، خودارضایی از نگاه اسلام، عوارض خودارضايي، آسيب هاي معنوي و اخروي‏، ،
:: برچسب‌ها: میدونی زیر پوست دستانت چه خبره ؟,
خودارضایی بیماری خاموش
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

خودارضایی بیماری خاموش

 

سایت راسخون در ويژه نامه ي به بررسي استمنا به عنوان يك بيماري خاموش پرداخته است . براي دريافت اين ويژه نامه به لينك زير مراجعه كنيد .

 

دانلود ویژه نامه

 عكس سكس   فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: دانلود کتاب ترك خودارضايي، ،
:: برچسب‌ها: خودارضایی بیماری خاموش,
خودارضایی در آقایان متاهل
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

خودارضایی در آقایان متاهل

 

متاسفانه خودارضایی در میان مردان که اعتقادات قوی مذهبی ندارند شایع است . کلیه ادیان الهی بشدت افراد را از ریختن آب منی به خارج از رحم زنان (که شامل خودارضایی هم میشود) نهی کرده است.

مسئله دیگری که اغلب افراد در مورد آن ناراحتند مسئله خودارضایی در آقایان متاهل است. این مسئله برای خانم ها بسیار ناراحت کننده و در واقع باعث کسر شان آنهاست.

به همین دلیل بسیاری از آقایان درصورت اقدام به خودارضایی سعی میکنند این موضوع کاملا از دید همسرشان پنهان بماند. خود ارضایی در آقایان متاهل سبب آسیب کانون خانواده شده و محبت زوجین را کم می کند .

وقتی مرد در دوران مجردی به عمل ناپسند خودارضایی عادت و در واقع اعتیاد پیدا می کند از نظر روحی و روانی در دوران ازدواج نیز لذت خروج منی با خودارضایی برایش از رابطه سالم جنسی با همسر بیشتر است و همین مسئله سبب می شود زن این برداشت را داشته باشد که مرد او توجه و علاقه ای به او ندارد . اگر چه عدم علاقه و وجود مشکلات خانوادگی می تواند خود سبب این مسئله شود .

در هر حال به خانم ها توصیه می کنیم با این مشکل بزرگ شوهر خود عاقلانه برخورد کنند و از روی احساسات سبب نشوند که این گره زندگی گره کوری شود که باز کردنش امکان پذیر نباشد .

در شرایطی مناسب و بدور از تنش ، در یک موقعیت روحی و عاطفی ایده آل با شوهر خود صحبت کنید و این مشکل را به او متذکر شوید و از او بخواهید اگر مشکلی در شما می بیند مطرح کند تا شما آن مشکل را رفع کنید و یا اینکه در جهت رفع مشکل خود باشد .

قطعا با آرامش و صبر و تامل می توانید همسر خود را قانع کنید که این عمل او سبب ضربه روحی برای شماست . به او متذکر شوید انجام این عمل در خلوت و پنهان سبب می شود محبت و عاطفه بین زوج کم شود و زندگی زیبای شما که به سفیدی برف باید باشد تیره و تار می گردد .

 

بررسي خودارضايي

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضایی در آقایان متاهل، چند مطلب كلي در اين باره، ،
:: برچسب‌ها: خودارضایی در آقایان متاهل,
آيا با ازدواج خودارضايي خود به خود برطرف مي شود ؟
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

آيا با ازدواج خودارضايي خود به خود برطرف مي شود ؟

 

پاسخ :

 

خير . خودارضايي با ازدواج به طور خود به خود برطرف نمي شود . براي همين به اين اميد که بعد از ازدواج آن را ترک کنيد ، الان به خودارضايي ادامه ندهيد. افراد متاهل زيادي هستند که خود ارضايي هم ميکنند.اين يک عادت بد و ويران کننده است که بايد در هر حال ترک شود .

نمي خواهم بگويم ازدواج به ترک خود ارضايي کمک نمي کند ، بلکه ازدواج مي تواند کمک خوبي براي ترک خود ارضايي باشد اما تنها عامل ترک آن نيست. خود ارضايي اگر الان ترک نشود بعد از ازدواج مشکلات فراواني را براي شما خواهد داشت. خودتان به فکر خود باشيد. هر چند سخت است اما از خدا بخواهيد ، کمکتان مي کند.

 

بررسي خودارضايي

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضایی در آقایان متاهل، چند مطلب كلي در اين باره، ،
:: برچسب‌ها: آيا با ازدواج خودارضايي خود به خود برطرف مي شود ؟,
خودارضایی در کودکان
نوشته شده توسط سامان در ساعت

 

خودارضایی در کودکان

 

خودارضائــی یک رفتار خود تحریکی است که به منظور کسب لذت صورت می‌پذیرد. کودکان ممکن است خود را با دست یا شئی دیگری مالش دهند. آنها هنگام انجام این عمل معمولاً مشغول، برافروخته و مبهوت به نظر می رسند. ممکن است یک کودک این عمل را چندین بار در روز یا فقط یک بار در هفته انجام دهد. خودارضایی به طور شایع زمانی رخ می‌دهد که کودک خواب‌آلود، خسته و تحت فشار است یا مشغول دیدن تلویزیون می‌باشد.

 

علـــــل:

 بروز خودارضایی به صورت گهگاه رفتاری طبیعی در بسیاری از نوپایان و کودکان پیش‌دبستانی است. قریب به یک سوم کودکان در این محدوده سنی وقتی مشغول کاوش درباره اندام خویش هستند پدیده خودارضایی را کشف می‌کنند و اغلب این عمل را ادامه می‌دهند چون احساس خوبی نسبت به آن پیدا می‌کنند. برخی از کودکان به کرات خود را ارضا می‌کنند چرا که از چیزی ناراحت هستند، مثل وقتی که پستانک از آنها گرفته شده است. برخی دیگر در واکنش به تنبیه یا فشار برای متوقف کردن کامل خودارضایی، آن را ادامه می‌دهند. خودارضایی هیچ دلیل پزشکی مشخصی ندارد. تحریک نواحی تناسلی (مثلاً در اثر عفونت) منجر به درد یا خارش میشود، نه خودارضایی.

 

سیــــر قابـــــــل انتظــــار:

وقتی کودک شما به پدیده خودارضایی پی می‌برد، به ندرت آن را به صورت کامل کنار می‌گذارد و ممکن است هر زمان ناراحتی یا منازعه‌ای در منزل رخ دهد به آن روی آورد. تا سن 5 یا 6 سالگی،‌اکثر کودکان برخی ملاحظات را درنظر می‌گیرند و ممکن است فقط در خلوت خود به آن اقدام نمایند. در زمان بلوغ در پاسخ به جهش ناگهانی هورمون‌ها و سائق‌های جنسی خودارضایی به شکل پدیده‌ای عمومی در می‌آید.

 

ســــــوء تعبیـــــرهای رایــــــــج:

خودارضائــی به هیچ نوع آسیب یا صدمه جسمی منجر نمی‌گردد. این پدیده غیرطبیعی یا شدید محسوب نمی‌شود مگر آنکه به شکل ارادی و پس از 5 یا 6 سالگی در ملاء عام انجام شود. به خاطــر داشته باشید خودارضایی بدین معنـــی نیست که کودک شما انحراف جنســی دارد، بی‌مبالات است یا میل جنسی در او بیش از حد افزایش یافته است. فقط در مواردی که بزرگسالان در پاسخ به خودارضایی یک کودک واکنش شدید نشان دهند و آن را پدیده‌ای کثیف یا پلید معرفـــی نمایند، ممکن است کودک از نظر هیجانی لطمه ببیند و مثلاً دچار احساس گناه شود.

 

نکاتــــــی را دربـــاره خودارضایـــــــــی کـــــــــودکان مــــــــرور کنیــم:

1- اهداف و نگرش واقعی داشته باشید. خاتمه بخشیدن به خودارضایی غیرممکن است. این واقعیت را بپذیرید که کودک شما این عمل را فرا گرفته است.

 

2- خودارضایــی را در هنگام چـــرت زدن و خوابیدن نادیده بگیرید. در چنین زمان‌هایی کــودک خود را تنها بگذارید. کـــودک را از دمــر خوابیدن منـع نکنید و اگــر دستانش میان پاهایش است از او پـــرس و جو نکنید.

 

3- در سایر وضعیت‌ها توجه کودک خود را به امر دیگری منعطف سازید یا در مورد او انضباط مقرر را انجام دهید. ابتدا سعی کنید حواس او را به یک وسیله بازی یا فعالیت دیگر معطوف نمایید.

 

4- این روش را با پرستار یا مربی مهد کودکتان در میان بگذارید. از مراقب یا مربی کودکتان بخواهید مانند شما ابتدا سعی کنند حواس کودک را پرت نمایند. اگر این مسئله کارساز نبود، آنها باید با گفتن توصیه‌هایی مانند تو باید الان به ما ملحق شوی،‌توجه او را به خودشان جلب نمایند. خودارضایی در مهد فقط در زمان خواب قابل چشم‌پوشی می‌باشد.

5- تماس فیزیکی خود را با کودکان افزایش دهید. برخی کودکان وقتی در طول روز بیشتر در آغوش گرفته میشوند و مورد نوازش قرار می‌گیرند کمتر دست به خودارضایی می‌زنند. سعی کنید مطمئن شوید کودکتان حداقل یک ساعت از زمان اختصاصی برای بودن با شما و دریافت عواطف به شکل تماس جسمی برخوردار می‌باشد.

 

6- اشتباهات شایع . شایع‌ترین اشتباهی که والدین انجام می‌دهند سعی در خاتمه بخشیدن کامل به خودارضایی است. این امر منجر به جنگ قدرتی می‌گردد که در نهایت والدین بازنده آن خواهند بود. کودکان نباید به خاطر خودارضایی کتک بخورند، سخنرانی بشنوند یا مورد عتاب قرار بگیرند. خودارضایی را با صفاتی مانند بد، کثیف، شیطانی یا گناه‌آلود ملقب نفرمایید. دستان کودک را نبندید، هیچ نوع بند و بستی به کار نبرید. تمام این روش‌ها تنها به مقاومت کودک و احتمالاً به مهار جنسی او در آینده منجر خواهد گشت.

 

 

منبع: beytoote.com

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضایی در کودکان، علل و راهكار ها، ،
:: برچسب‌ها: خودارضایی در کودکان,
نسخه آقاتهرانی برای مشكلات جنسی جوانان
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

نسخه آقاتهرانی برای مشكلات جنسی جوانان

 

سؤال:

در حال حاضر مشكل بسیاری از جوانان، مشكلات جنسی است مخصوصا در جوانان 18 سال به بالا و بعضا متاسفانه امكان ازدواج برای آنان فراهم نیست، راه‌حل آن چیست؟

 

جواب:

برای كسی كه به بلوغ جنسی رسیده و امكان ازدواج نداشته باشد چند راه‌كار وجود داردكه خودرا در فضای گناه قرار ندهد.

 

1. حتی‌المقدور با توجه به وضعیت جسمانی خود، هفته‌ای دو روز (دوشنبه و پنج شنبه) روزه بگیرد، اگر برای او سخت است ماهی سه روز(پنج شنبه اول، آخرماه و چهارشنبه وسط ماه) را روزه بگیرد كه فقهاء بزرگوار در رساله‌های عملیه خود به ان توصیه فرموده‌اند. در هر حال پرخوری نكند، قبل از سیر شدن از طعام دست بكشد و تا گرسنه نشود غذا تناول نكند.

2. از خوردن غذای معطر، متنوع، آجیل‌خوری و... پرهیز كند.

3. لباس چسبان نپوشد و هرگز لخت و عریان نشود، حتی در حمام كه كراهت دارد. (یعنی عورت در حمام پوشیده باشد بهتر است).

4. از دیدن عكس‌های مبتذل و غیرمحارم و به‌ ویژه جنس مخالف پرهیز كند.

5. از گفتن و یا شنیدن جک و فكاهی‌های جنسی حذر كند.

6. با افراد غیرمجرد و یا مجردی كه در این زمینه صحبت می‌كند نشست و برخاست نكند.

7. از اختلاط با زنان و یا مجالسی كه مردو زن بی‌موالات هستند اجتناب كند.

8. هرگز بی‌كار نباشد و به اشتغال بپردازد.«إِنَّ اللهَ یُبغِضُ الشّابّ ُ الفارِق» خداوند ازجوان بی‌كار به غضب می‌آید.

9. به ورزش‌هایی كه موجب عرق‌ریزی می‌شود بپردازد، مانند: كوه‌نوردی، دوو‌میدانی، بسكتبال و... .

10. در مجالس توسل و توجه به اهل بیت علیهم السلام شركت كرده و به زیارت حرم‌های شریف ایشان برود.

11. با توجه بیشتر و مراقبه، نماز اول وقت اقامه كند.

 

بررسي خودارضايي

http://mojahed9053.blogfa.com

 

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: نسخه آقاتهرانی برای مشكلات جنسی جوانان,
ياد مرگ و قيامت
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

ياد مرگ و قيامت

 

يكي از عوامل مهم در كنترل غريزه جنسي، ياد مرگ و قيامت است. ما همگي مسلمانيم و معتقديم كه پس از مرگ، جهاني ديگر و زندگي جديدي فراروي ماست و همه كارهايي كه در اين دنيا انجام داده‌ايم، بازتابي در آن دنيا دارد. روز قيامت هر كسي بايد پاسخگوي اعمالش باشد و هيچ كار كوچك و بزرگي بدون نتيجه نمي‌ماند. نوجواني كه هميشه اين افكار را در ذهنش مرور كند، خيلي كمتر به سمت خودارضايي مي‌رود. او مي‌داند اين كار شهوتي زودگذر است ولي عواقبش براي او باقي مي‌ماند و بايد در قيامت پاسخگو باشد. او مي‌داند عذاب خدا سخت و غير قابل تحمل است و مي‌دند خودارضايي موجب خشم خدا مي‌شود و همه اين‌ها، مانعي در برابر آلودگي به گناه است. حضرت علي مي‌فرمايند:هر وقت نفستان خواست شما را به سمت شهوت‌ها بكشاند، زياد ياد مرگ باشيد، ياد مرگ براي موعظه و پند گرفتن كافي است.پيامبر اكرم مي‌فرمايند:زياد به ياد مرگ باشيد، چرا كه مرگ از بين برنده لذات و شهوات است.

 

بررسي خودارضايي

http://mojahed9053.blogfa.com

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: آسيب هاي معنوي و اخروي‏، درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: ياد مرگ و قيامت,
بلند نگه داشتن موهاي بدن
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

بلند نگه داشتن موهاي بدن

يكي ديگر از مواردي كه شهوت را كم مي‌كند، بلند نگه داشتن موهاي بدن است. در برخي از احاديث هم به اين مطلب اشاره شده است. يكي از توصيه‌هايي كه پيامبر عزيزمان به فردي كه به خاطر بي‌پولي، توانايي ازدواج نداشت فرمودند اين بود كه موهاي بدنت را بلند كن. امام علي هم مي‌فرمايند: افزايش مو در بدن شهوت را قطع مي‌كند.

البته نوجواني كه به اين دستور عمل مي‌كند بايد به بهداشت بدنش اهميت زيادي بدهد كه مبادا بر اثر بلند شدن موهاي بدن ميكروب ها و بيماري‌ها گريبانگيرش شود. علاه بر اين پاكيزه نبودن نواحي اطراف عورت، باعث خارش آن موضع مي‌شود و خود خاراندن ممكن است زمينه لذت بردن و در ادامه خودارضايي را فراهم كند.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: بلند نگه داشتن موهاي بدن,
روزه
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

روزه

 

يكي از راه‌هاي پيشگيري از ابتلا به خودارضايي پرهيز از پرخوري است كه يكي از روش هاي ان روزه‌گرفتن است. روزه علاوه بر اين كه نوجوان را در حصاري از معنويت قرار داده ،انرژي رواني او را به سمت هدف‌هاي والا جهت مي‌دهد، همچنين باعث كاهش كالري ذخيره شده در بدن مي‌گردد، در نتيجه انرژي حاصل از مواد غذايي در بدن كم مي‌شود و اين امر در كاهش ميل جنسي موثر است. روزي شخصي خدمت پیامبر اكرم رسيد و گفت به علت شرايط نامناسب مالي فعلا توانایی ازدواج ندارم و از حضرت راهي براي مهار شهتش خواست. يكي از توصيه‌هايي كه پيامبر به او فرمودند اين بود كه زياد روزه بگيرد.

 

در توصيه ديگري رسول اكرم چنين مي‌فرمايند:

اي جوانان به شما سفارش مي‌كند ازدواج كنيد و همسري را براي خود برگزينيد و اگر شرايط ازدواج را نداريد زياد روزه بگيريد، زيرا روزه توان جنسي را كنترل و تعديل مي‌كند.

 

نوجوان اگر بتواند هفته‌اي يكي دو روز روزه مستحبي بگيرد براي كاهش غريزه جنسي‌اش بسيار مفيد است. اگر توان آن را ندارد و يا شرايط روزه گرفتن مهيا نيست، مقدار غذايش را كاهش و فاصله بين وعده‌هاي غذايي را افزايش دهد. روزه علاوه بر كاهش ميل جنسي، فايده‌هاي ديگري هم دارد كه يكي از آنها تقويت نيروي تقوا در وجود فرد است. تقوا نيروي بازدارنده فرد در مقابل گناهان و آلودگي‌هاست. نيرويي دروني است كه هميشه همراه انسان است و او را از دست زدن به كارهاي غير شرعي و حرام بازمي‌دارد. يكي ديگر از آثار روزه گرفتن، تقويت نيروي اراده است كه در پيشگري از خودارضايي نقش مهمي را ايفا مي‌كند.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: روزه,
كار و اشتغال
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

كار و اشتغال

 

در اسلام بي‌كاري نكوهش شده و كار به عنوان يك امر مقدس شناخته شده است. در حديث آمده است كه خداوند مومني را كه داراي يك حرفه است و بدان اشتغال دارد دوست دارد. اما كسي كه بيكار بگردد و بار خودش را بر دوش مردم بيندازد، مورد لعنت خداست. بيكاري يكي از مشكلاتي است كه خودش علت بسياري از انحرافات و گناهان است. بيكاري به ويژه براي نوجوان كه منبع انرژي متراكم است و ذهنش پر است از افكار گوناگون، بسيار مشكل آفرين است و او را به سمت انحراف مي‌كشاند، از طوري کار و اشتغال به نوجوان كمك مي‌كند تا اين انرژي و نيرو را در مسير درست صرف كند. علاوه بر اين كار مانعي جدي براي گرايش به انحرافات اخلاقي است.

 

موريس دبس روان شناس چنين مي‌گويد:

اگر بكوشيم نوجوانان و جوانان را به زندگي سالم و فعال عادت دهيم و آنها را از بيكاري و تنهايي دور كنيم با مرض خودارضايي مبارزه كرده‌ايم.

بسياري از نوجوانان دانش آموز در ايام تعطيلات تابستان كه مدارس تعطيل است سر كار مي‌روند و ضمن ياد گرفتن يك حرفه و به دست آوردن درآمد اقتصادي، خودشان را از آفات بيكاري حفظ مي‌كنند. اين كار براي نوجواناني كه به هر دليلي ترك تحصيل كرده‌اند و يا پس از گرفتن ديپلم قصد ادامه تحصيل ندارند ضروري به نظر مي‌رسد. البته توجه به اين نكته ضروري است كه محيطي كه نوجوان براي كار انتخاب مي‌كند، بايد سالم و پاك باشد و خودش نوجوان را آلوده نسازد. در طول سال تحصيلي هم كه تراكم درس‌ها به نوجوان اجازه نمي‌دهد سر كار برود، مي‌تواند فعاليت‌هايي را براي خودش برنامه ريزي كند.كار و اشتغال علاوه بر اينكه باعث تخليه انرژي‌هاي ذخيره شده و زائد بدن انسان مي‌شود، نشاط و آرامش رواني وي را هم فراهم مي‌كند. يعني بهداشت رواني فرد را تأمين مي‌كند.

 

 ولتر نويسنده معروف چنين مي‌گويد:هر وقت احساس مي‌كنم كه درد و رنج بيماري مي خواهد مرا از پاي درآورد، به كار پناه مي‌برم و كار بهترين درمان دردهاي دروني من است.

 

پاسكال دانشمند معروف فرانسوي هم مي‌گويد:مصدر كليه مفاسد فكري و اخلاقي بيكاري است و هر كشوري كه بخواهد اين عيب بزرگ اجتماعي را رفع كند، بايد مردم را به كار وادارد تا آرامش كلي در وجود افراد برقرار شود.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: كار و اشتغال,
كنترل خيال
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

كنترل خيال

 

همانطور كه حواس ظاهري نقش مهمي در تحريك ميل جنسي دارند. فكر و خيال پردازي نيز سهم بسزايي در اين زمينه به خود اختصاص مي‌دهد. بعضي از نوجوانان در كنترل حواس ظاهري خود موفقند، ولي كنترل فكر و خيال را خيلي جدي نمي‌گيرند و از همين جا ضربه مي‌خورند. دائما در خيال خود صحنه‌هاي غيراخلاقي را تجسم مي‌كنند و همين امر ممكن است آنها را به سمت گناه سوق دهد. اما علي (ع)، در اين زمينه مي‌فرمايند:

هر كس زياد به فكر گناهان باشد، عاقبت به سمت گناه كشيده مي‌شود.حضرت عيسي در كلامي دلنشين و زيبا گناه را به آتش و فكر گناه را به دود آن تشبيه فرموده است.شعله آتشي كه در يك اتاق روشن است، حتي اگر اتاق را به آتش نكشد، سياهي و دودش اتاق را خراب كرده باعث تيره شدن ديوارها و وسايل اتاق مي‌گردد.خوب است نوجوان، هميشه موضوعاتي براي فكر كردن در ذهنش داشته باشد، موضوعاتي علمي، اجتماعي، سياسي، اعتقادي و مذهبي و ... هر زمان كه افكار و تخيلات جنسي به ذهنش هجوم آوردند، با پرداختن به آن موضوعات خودش را از شر افكار و وسوسه‌هاي شيطاني نجات بخشد. همچنين مي‌تواند با مطالعه كتاب‌هاي مورد علاقه، خيال و فكرش را مهار كند و در اختيار بگيرد.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، متفرقه هاي جالب، آیا فكر گناه حرام است؟، ،
:: برچسب‌ها: كنترل خيال,
تشويق و تنبيه
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

تشويق و تنبيه

 

يكي از روش‌هاي درماني اين است كه نوجوان مبتلا در فاصله زماني كه براي خودش در نظر مي‌گيرد اگر موفق به ترك اين عمل شد خودش را تشويق كند و به خودش جايزه بدهد، ولي چنانچه در فاصله شخص شده باز هم مرتكب خودارضايي شد جريمه و تنبيهي براي خودش در نظر بگيرد. تشويق بايد چيزي باشد كه به نوجوان انگيزه بدهد و او را در تصميمش استوار گرداند. همچنين تنبيه و جريمه بايد قدرت بازدارندگي بالايي داشته باشند به طوري كه نوجوان هر وقت اراده كرد خودارضايي كند، تلخي تنبيه و جرمه به ذهنش بيايد و همين امر مانعي در برابر خودارضايي باشد. البته تنبيه و جريمه نبايد به گونه‌اي باشد كه فرد مبتلا از انجام آن ناتوان شود و كم كم از كارآيي بيفتد. نوع تشويق و جريمه هم براي افراد مختلف فرق مي‌كند. هر فردي بايد خودش جايزه و جريمه خودش را تعيين كند. مثلا شخصي كه از فوتبال بازي كردن با دوستانش خيلي لذت مي‌برد، اين را به عنوان جايزه‌اي براي خودش قرار دهد كه فقط در صورت موفقيت دربرنامه درماني‌اش به فوتبال بپردازد. يا كسي كه روزه گرفتن برايش سخت است در صورت انجام خودارضايي يك يا چند روز روزه بگيرد و ... البته اگر تشويق و تنبيه را براي مقدمات اين كار قرار دهد خيلي اثرش بيشتر است. مثلا هر وقت به عكس مبتذلي نگاه كرد، مقدار قابل توجهي از پول تو جيبي اش را صدقه بدهد. يا اگر از خواندن مطالب تحريك كننده جنسي چشم پوشي نمود به نحوي خودش را تشويق نمايد. مجيد نوجواني كه در درمان خودارضايي اش بسيار موفق بوده اين راه را بسيار موثر مي‌داند:

عهد و پيماني كه با خودم بستم و الان حدودا هشت سال از آن مي‌گذرد و تاكنون نيز بدان پايبند بوده‌ام چنين است: هر گاه در مبارزه با عمل خودارضايي شكست خوردم بر من واجب است كه هفت روز روزه بگيرم. سه روز آن بايد بلافاصله پس از شكست و پشت سر هم باشد و چهار روز ديگر در طي يك ماه پس از روز شست به جا آورده شود. اين جريمه‌اي است كه براي خودم گذاشته‌ام بسيار كمكم كرده است.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: تشويق و تنبيه,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد