خودارضایی در آقایان متاهل
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

خودارضایی در آقایان متاهل

 

متاسفانه خودارضایی در میان مردان که اعتقادات قوی مذهبی ندارند شایع است . کلیه ادیان الهی بشدت افراد را از ریختن آب منی به خارج از رحم زنان (که شامل خودارضایی هم میشود) نهی کرده است.

مسئله دیگری که اغلب افراد در مورد آن ناراحتند مسئله خودارضایی در آقایان متاهل است. این مسئله برای خانم ها بسیار ناراحت کننده و در واقع باعث کسر شان آنهاست.

به همین دلیل بسیاری از آقایان درصورت اقدام به خودارضایی سعی میکنند این موضوع کاملا از دید همسرشان پنهان بماند. خود ارضایی در آقایان متاهل سبب آسیب کانون خانواده شده و محبت زوجین را کم می کند .

وقتی مرد در دوران مجردی به عمل ناپسند خودارضایی عادت و در واقع اعتیاد پیدا می کند از نظر روحی و روانی در دوران ازدواج نیز لذت خروج منی با خودارضایی برایش از رابطه سالم جنسی با همسر بیشتر است و همین مسئله سبب می شود زن این برداشت را داشته باشد که مرد او توجه و علاقه ای به او ندارد . اگر چه عدم علاقه و وجود مشکلات خانوادگی می تواند خود سبب این مسئله شود .

در هر حال به خانم ها توصیه می کنیم با این مشکل بزرگ شوهر خود عاقلانه برخورد کنند و از روی احساسات سبب نشوند که این گره زندگی گره کوری شود که باز کردنش امکان پذیر نباشد .

در شرایطی مناسب و بدور از تنش ، در یک موقعیت روحی و عاطفی ایده آل با شوهر خود صحبت کنید و این مشکل را به او متذکر شوید و از او بخواهید اگر مشکلی در شما می بیند مطرح کند تا شما آن مشکل را رفع کنید و یا اینکه در جهت رفع مشکل خود باشد .

قطعا با آرامش و صبر و تامل می توانید همسر خود را قانع کنید که این عمل او سبب ضربه روحی برای شماست . به او متذکر شوید انجام این عمل در خلوت و پنهان سبب می شود محبت و عاطفه بین زوج کم شود و زندگی زیبای شما که به سفیدی برف باید باشد تیره و تار می گردد .

 

بررسي خودارضايي

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضایی در آقایان متاهل، چند مطلب كلي در اين باره، ،
:: برچسب‌ها: خودارضایی در آقایان متاهل,
بی احتیاطی نکن ، حتی یک ثانیه ...
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

بی احتیاطی نکن ، حتی یک ثانیه ...

 

برای ترک خودارضایی ، یک قانون بسیار مهم وجود داره ، اینکه اصلا نباید بی احتیاطی کرد ، خب حالا بی احتیاطی یعنی چی ؟

بی احتیاطی یعنی اینکه مثلا خانواده داره میرن مهمانی ، تو باهاشون نمیری و تنها تو خونه می مونی ، تنها در خانه به همراه یک کامپیوتر متصل به اینترنت و ادامه ...

ماجرا ...

این بزرگترین بی احتیاطی ممکنه ...

در مسیر ترک ، به هیچ وجه نباید ریسک کرد ، حریف اینقدر قوی هست که راه شکستش ، به حداقل رساندن میزان اشتباه و بی احتیاطی است ...

حالا پیش خودت حساب کن مثلا  تا حالا چند بار " تنهایی " باعث شده که خودارضایی کنی ؟!

 

و اما مثالی دیگر از بی احتیاطی :

مثلا میری تو اتاقت و درب اتاق رو می بندی یا قفل میکنی ، بعدش میری سراغ کامپیوتر و اینترنت و ادامه ماجراهایش !

شاید وقتی در رو داری می بندی ، نیت بدی نداشته باشی ، اما این بی احتیاطیه ...

شما با تنها موندن در خانه یا با بستن درب اتاق ، چه بخاهید و چه نخاهید در موقعیت گناه قرار می گیرید ، یعنی در این شرایط ، همه چیز برای انجام خودارضایی مهیاست ...

 

و اما مثالی دیگر از بی احتیاطی :

شب وقتی همه خوابند ، مثلا بعد از ساعت 12 شب ، میری سراغ کامپیوتر ...

شاید اون موقع ، نیت خودارضایی نداشته باشی ، اما موقعیت ، موقعیتی هست که شرایط هر خطایی مهیاست ...

 

این موارد و امثال این رو میگن بی احتیاطی ، یعنی قرار گرفتن در موقعیت گناه ...

فکر کنید یکی بره لبه پرتگاه بایسته و نیت خودکشی هم نداشته باشه ، اما بهرحال در شرایط خطرناکی قرار داره و هر لحظه امکان سقوط وجود داره ، اینجور مواردو میگن بی احتیاطی ...

 

هیچ ‌گاه کسی که خود را به پرتگاه نزدیک نکرده در معرض افتادن نیست

 

نزدیک شدن به گناه ، چراغ سبز نشان دادن به شیطان است و کسی که یک قدم به سمت گناه برود ، شیطان ادامه راه را به طرف او می‌دود !

 

پس یکی از بزرگترین دلایل خودارضایی همه ماها ، بی احتیاطی هست ، یعنی با خیالی راحت ، با غروری بیجا و با اعتماد به نفسی زیاد ، قرار می گیریم در موقعیت و شرایط گناه ...

اگه در این فضا و موقعیت قرار گرفتی و خدای نکرده دست به خودارضایی زدی ، یقه هیچ کسی رو نگیر ، چون مقصر فقط و فقط خودت هستی ، زیرا از قبل همه چیز قابل پیش بینی بود و قابل حدس زدن بود که کار به خودارضایی میکشه ...

بچه ها ، راه نجات از خودارضایی ، دور بودن از موقعیت گناه هست ، دور بودن از شرایطی که گناه کردن خیلی راحته ...

 

 بچه ها ، گناه مانند آهن ربایی است که نزدیک شدن به آن ، برای جذب شدن به آن کافی است ، پس این جمله را تکرار می‌کنیم: برای رهایی از بند گناه از هزار کیلومتری آن فرار کنید ...

 

ترک خود ارضایی-استمنا

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: بی احتیاطی نکن , حتی یک ثانیه , , , ,
آيا با ازدواج خودارضايي خود به خود برطرف مي شود ؟
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

آيا با ازدواج خودارضايي خود به خود برطرف مي شود ؟

 

پاسخ :

 

خير . خودارضايي با ازدواج به طور خود به خود برطرف نمي شود . براي همين به اين اميد که بعد از ازدواج آن را ترک کنيد ، الان به خودارضايي ادامه ندهيد. افراد متاهل زيادي هستند که خود ارضايي هم ميکنند.اين يک عادت بد و ويران کننده است که بايد در هر حال ترک شود .

نمي خواهم بگويم ازدواج به ترک خود ارضايي کمک نمي کند ، بلکه ازدواج مي تواند کمک خوبي براي ترک خود ارضايي باشد اما تنها عامل ترک آن نيست. خود ارضايي اگر الان ترک نشود بعد از ازدواج مشکلات فراواني را براي شما خواهد داشت. خودتان به فکر خود باشيد. هر چند سخت است اما از خدا بخواهيد ، کمکتان مي کند.

 

بررسي خودارضايي

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضایی در آقایان متاهل، چند مطلب كلي در اين باره، ،
:: برچسب‌ها: آيا با ازدواج خودارضايي خود به خود برطرف مي شود ؟,
خودارضایی در کودکان
نوشته شده توسط سامان در ساعت

 

خودارضایی در کودکان

 

خودارضائــی یک رفتار خود تحریکی است که به منظور کسب لذت صورت می‌پذیرد. کودکان ممکن است خود را با دست یا شئی دیگری مالش دهند. آنها هنگام انجام این عمل معمولاً مشغول، برافروخته و مبهوت به نظر می رسند. ممکن است یک کودک این عمل را چندین بار در روز یا فقط یک بار در هفته انجام دهد. خودارضایی به طور شایع زمانی رخ می‌دهد که کودک خواب‌آلود، خسته و تحت فشار است یا مشغول دیدن تلویزیون می‌باشد.

 

علـــــل:

 بروز خودارضایی به صورت گهگاه رفتاری طبیعی در بسیاری از نوپایان و کودکان پیش‌دبستانی است. قریب به یک سوم کودکان در این محدوده سنی وقتی مشغول کاوش درباره اندام خویش هستند پدیده خودارضایی را کشف می‌کنند و اغلب این عمل را ادامه می‌دهند چون احساس خوبی نسبت به آن پیدا می‌کنند. برخی از کودکان به کرات خود را ارضا می‌کنند چرا که از چیزی ناراحت هستند، مثل وقتی که پستانک از آنها گرفته شده است. برخی دیگر در واکنش به تنبیه یا فشار برای متوقف کردن کامل خودارضایی، آن را ادامه می‌دهند. خودارضایی هیچ دلیل پزشکی مشخصی ندارد. تحریک نواحی تناسلی (مثلاً در اثر عفونت) منجر به درد یا خارش میشود، نه خودارضایی.

 

سیــــر قابـــــــل انتظــــار:

وقتی کودک شما به پدیده خودارضایی پی می‌برد، به ندرت آن را به صورت کامل کنار می‌گذارد و ممکن است هر زمان ناراحتی یا منازعه‌ای در منزل رخ دهد به آن روی آورد. تا سن 5 یا 6 سالگی،‌اکثر کودکان برخی ملاحظات را درنظر می‌گیرند و ممکن است فقط در خلوت خود به آن اقدام نمایند. در زمان بلوغ در پاسخ به جهش ناگهانی هورمون‌ها و سائق‌های جنسی خودارضایی به شکل پدیده‌ای عمومی در می‌آید.

 

ســــــوء تعبیـــــرهای رایــــــــج:

خودارضائــی به هیچ نوع آسیب یا صدمه جسمی منجر نمی‌گردد. این پدیده غیرطبیعی یا شدید محسوب نمی‌شود مگر آنکه به شکل ارادی و پس از 5 یا 6 سالگی در ملاء عام انجام شود. به خاطــر داشته باشید خودارضایی بدین معنـــی نیست که کودک شما انحراف جنســی دارد، بی‌مبالات است یا میل جنسی در او بیش از حد افزایش یافته است. فقط در مواردی که بزرگسالان در پاسخ به خودارضایی یک کودک واکنش شدید نشان دهند و آن را پدیده‌ای کثیف یا پلید معرفـــی نمایند، ممکن است کودک از نظر هیجانی لطمه ببیند و مثلاً دچار احساس گناه شود.

 

نکاتــــــی را دربـــاره خودارضایـــــــــی کـــــــــودکان مــــــــرور کنیــم:

1- اهداف و نگرش واقعی داشته باشید. خاتمه بخشیدن به خودارضایی غیرممکن است. این واقعیت را بپذیرید که کودک شما این عمل را فرا گرفته است.

 

2- خودارضایــی را در هنگام چـــرت زدن و خوابیدن نادیده بگیرید. در چنین زمان‌هایی کــودک خود را تنها بگذارید. کـــودک را از دمــر خوابیدن منـع نکنید و اگــر دستانش میان پاهایش است از او پـــرس و جو نکنید.

 

3- در سایر وضعیت‌ها توجه کودک خود را به امر دیگری منعطف سازید یا در مورد او انضباط مقرر را انجام دهید. ابتدا سعی کنید حواس او را به یک وسیله بازی یا فعالیت دیگر معطوف نمایید.

 

4- این روش را با پرستار یا مربی مهد کودکتان در میان بگذارید. از مراقب یا مربی کودکتان بخواهید مانند شما ابتدا سعی کنند حواس کودک را پرت نمایند. اگر این مسئله کارساز نبود، آنها باید با گفتن توصیه‌هایی مانند تو باید الان به ما ملحق شوی،‌توجه او را به خودشان جلب نمایند. خودارضایی در مهد فقط در زمان خواب قابل چشم‌پوشی می‌باشد.

5- تماس فیزیکی خود را با کودکان افزایش دهید. برخی کودکان وقتی در طول روز بیشتر در آغوش گرفته میشوند و مورد نوازش قرار می‌گیرند کمتر دست به خودارضایی می‌زنند. سعی کنید مطمئن شوید کودکتان حداقل یک ساعت از زمان اختصاصی برای بودن با شما و دریافت عواطف به شکل تماس جسمی برخوردار می‌باشد.

 

6- اشتباهات شایع . شایع‌ترین اشتباهی که والدین انجام می‌دهند سعی در خاتمه بخشیدن کامل به خودارضایی است. این امر منجر به جنگ قدرتی می‌گردد که در نهایت والدین بازنده آن خواهند بود. کودکان نباید به خاطر خودارضایی کتک بخورند، سخنرانی بشنوند یا مورد عتاب قرار بگیرند. خودارضایی را با صفاتی مانند بد، کثیف، شیطانی یا گناه‌آلود ملقب نفرمایید. دستان کودک را نبندید، هیچ نوع بند و بستی به کار نبرید. تمام این روش‌ها تنها به مقاومت کودک و احتمالاً به مهار جنسی او در آینده منجر خواهد گشت.

 

 

منبع: beytoote.com

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضایی در کودکان، علل و راهكار ها، ،
:: برچسب‌ها: خودارضایی در کودکان,
نسخه آقاتهرانی برای مشكلات جنسی جوانان
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

نسخه آقاتهرانی برای مشكلات جنسی جوانان

 

سؤال:

در حال حاضر مشكل بسیاری از جوانان، مشكلات جنسی است مخصوصا در جوانان 18 سال به بالا و بعضا متاسفانه امكان ازدواج برای آنان فراهم نیست، راه‌حل آن چیست؟

 

جواب:

برای كسی كه به بلوغ جنسی رسیده و امكان ازدواج نداشته باشد چند راه‌كار وجود داردكه خودرا در فضای گناه قرار ندهد.

 

1. حتی‌المقدور با توجه به وضعیت جسمانی خود، هفته‌ای دو روز (دوشنبه و پنج شنبه) روزه بگیرد، اگر برای او سخت است ماهی سه روز(پنج شنبه اول، آخرماه و چهارشنبه وسط ماه) را روزه بگیرد كه فقهاء بزرگوار در رساله‌های عملیه خود به ان توصیه فرموده‌اند. در هر حال پرخوری نكند، قبل از سیر شدن از طعام دست بكشد و تا گرسنه نشود غذا تناول نكند.

2. از خوردن غذای معطر، متنوع، آجیل‌خوری و... پرهیز كند.

3. لباس چسبان نپوشد و هرگز لخت و عریان نشود، حتی در حمام كه كراهت دارد. (یعنی عورت در حمام پوشیده باشد بهتر است).

4. از دیدن عكس‌های مبتذل و غیرمحارم و به‌ ویژه جنس مخالف پرهیز كند.

5. از گفتن و یا شنیدن جک و فكاهی‌های جنسی حذر كند.

6. با افراد غیرمجرد و یا مجردی كه در این زمینه صحبت می‌كند نشست و برخاست نكند.

7. از اختلاط با زنان و یا مجالسی كه مردو زن بی‌موالات هستند اجتناب كند.

8. هرگز بی‌كار نباشد و به اشتغال بپردازد.«إِنَّ اللهَ یُبغِضُ الشّابّ ُ الفارِق» خداوند ازجوان بی‌كار به غضب می‌آید.

9. به ورزش‌هایی كه موجب عرق‌ریزی می‌شود بپردازد، مانند: كوه‌نوردی، دوو‌میدانی، بسكتبال و... .

10. در مجالس توسل و توجه به اهل بیت علیهم السلام شركت كرده و به زیارت حرم‌های شریف ایشان برود.

11. با توجه بیشتر و مراقبه، نماز اول وقت اقامه كند.

 

بررسي خودارضايي

http://mojahed9053.blogfa.com

 

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: نسخه آقاتهرانی برای مشكلات جنسی جوانان,
ياد مرگ و قيامت
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

ياد مرگ و قيامت

 

يكي از عوامل مهم در كنترل غريزه جنسي، ياد مرگ و قيامت است. ما همگي مسلمانيم و معتقديم كه پس از مرگ، جهاني ديگر و زندگي جديدي فراروي ماست و همه كارهايي كه در اين دنيا انجام داده‌ايم، بازتابي در آن دنيا دارد. روز قيامت هر كسي بايد پاسخگوي اعمالش باشد و هيچ كار كوچك و بزرگي بدون نتيجه نمي‌ماند. نوجواني كه هميشه اين افكار را در ذهنش مرور كند، خيلي كمتر به سمت خودارضايي مي‌رود. او مي‌داند اين كار شهوتي زودگذر است ولي عواقبش براي او باقي مي‌ماند و بايد در قيامت پاسخگو باشد. او مي‌داند عذاب خدا سخت و غير قابل تحمل است و مي‌دند خودارضايي موجب خشم خدا مي‌شود و همه اين‌ها، مانعي در برابر آلودگي به گناه است. حضرت علي مي‌فرمايند:هر وقت نفستان خواست شما را به سمت شهوت‌ها بكشاند، زياد ياد مرگ باشيد، ياد مرگ براي موعظه و پند گرفتن كافي است.پيامبر اكرم مي‌فرمايند:زياد به ياد مرگ باشيد، چرا كه مرگ از بين برنده لذات و شهوات است.

 

بررسي خودارضايي

http://mojahed9053.blogfa.com

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: آسيب هاي معنوي و اخروي‏، درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: ياد مرگ و قيامت,
بلند نگه داشتن موهاي بدن
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

بلند نگه داشتن موهاي بدن

يكي ديگر از مواردي كه شهوت را كم مي‌كند، بلند نگه داشتن موهاي بدن است. در برخي از احاديث هم به اين مطلب اشاره شده است. يكي از توصيه‌هايي كه پيامبر عزيزمان به فردي كه به خاطر بي‌پولي، توانايي ازدواج نداشت فرمودند اين بود كه موهاي بدنت را بلند كن. امام علي هم مي‌فرمايند: افزايش مو در بدن شهوت را قطع مي‌كند.

البته نوجواني كه به اين دستور عمل مي‌كند بايد به بهداشت بدنش اهميت زيادي بدهد كه مبادا بر اثر بلند شدن موهاي بدن ميكروب ها و بيماري‌ها گريبانگيرش شود. علاه بر اين پاكيزه نبودن نواحي اطراف عورت، باعث خارش آن موضع مي‌شود و خود خاراندن ممكن است زمينه لذت بردن و در ادامه خودارضايي را فراهم كند.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: بلند نگه داشتن موهاي بدن,
روزه
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

روزه

 

يكي از راه‌هاي پيشگيري از ابتلا به خودارضايي پرهيز از پرخوري است كه يكي از روش هاي ان روزه‌گرفتن است. روزه علاوه بر اين كه نوجوان را در حصاري از معنويت قرار داده ،انرژي رواني او را به سمت هدف‌هاي والا جهت مي‌دهد، همچنين باعث كاهش كالري ذخيره شده در بدن مي‌گردد، در نتيجه انرژي حاصل از مواد غذايي در بدن كم مي‌شود و اين امر در كاهش ميل جنسي موثر است. روزي شخصي خدمت پیامبر اكرم رسيد و گفت به علت شرايط نامناسب مالي فعلا توانایی ازدواج ندارم و از حضرت راهي براي مهار شهتش خواست. يكي از توصيه‌هايي كه پيامبر به او فرمودند اين بود كه زياد روزه بگيرد.

 

در توصيه ديگري رسول اكرم چنين مي‌فرمايند:

اي جوانان به شما سفارش مي‌كند ازدواج كنيد و همسري را براي خود برگزينيد و اگر شرايط ازدواج را نداريد زياد روزه بگيريد، زيرا روزه توان جنسي را كنترل و تعديل مي‌كند.

 

نوجوان اگر بتواند هفته‌اي يكي دو روز روزه مستحبي بگيرد براي كاهش غريزه جنسي‌اش بسيار مفيد است. اگر توان آن را ندارد و يا شرايط روزه گرفتن مهيا نيست، مقدار غذايش را كاهش و فاصله بين وعده‌هاي غذايي را افزايش دهد. روزه علاوه بر كاهش ميل جنسي، فايده‌هاي ديگري هم دارد كه يكي از آنها تقويت نيروي تقوا در وجود فرد است. تقوا نيروي بازدارنده فرد در مقابل گناهان و آلودگي‌هاست. نيرويي دروني است كه هميشه همراه انسان است و او را از دست زدن به كارهاي غير شرعي و حرام بازمي‌دارد. يكي ديگر از آثار روزه گرفتن، تقويت نيروي اراده است كه در پيشگري از خودارضايي نقش مهمي را ايفا مي‌كند.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: روزه,
كار و اشتغال
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

كار و اشتغال

 

در اسلام بي‌كاري نكوهش شده و كار به عنوان يك امر مقدس شناخته شده است. در حديث آمده است كه خداوند مومني را كه داراي يك حرفه است و بدان اشتغال دارد دوست دارد. اما كسي كه بيكار بگردد و بار خودش را بر دوش مردم بيندازد، مورد لعنت خداست. بيكاري يكي از مشكلاتي است كه خودش علت بسياري از انحرافات و گناهان است. بيكاري به ويژه براي نوجوان كه منبع انرژي متراكم است و ذهنش پر است از افكار گوناگون، بسيار مشكل آفرين است و او را به سمت انحراف مي‌كشاند، از طوري کار و اشتغال به نوجوان كمك مي‌كند تا اين انرژي و نيرو را در مسير درست صرف كند. علاوه بر اين كار مانعي جدي براي گرايش به انحرافات اخلاقي است.

 

موريس دبس روان شناس چنين مي‌گويد:

اگر بكوشيم نوجوانان و جوانان را به زندگي سالم و فعال عادت دهيم و آنها را از بيكاري و تنهايي دور كنيم با مرض خودارضايي مبارزه كرده‌ايم.

بسياري از نوجوانان دانش آموز در ايام تعطيلات تابستان كه مدارس تعطيل است سر كار مي‌روند و ضمن ياد گرفتن يك حرفه و به دست آوردن درآمد اقتصادي، خودشان را از آفات بيكاري حفظ مي‌كنند. اين كار براي نوجواناني كه به هر دليلي ترك تحصيل كرده‌اند و يا پس از گرفتن ديپلم قصد ادامه تحصيل ندارند ضروري به نظر مي‌رسد. البته توجه به اين نكته ضروري است كه محيطي كه نوجوان براي كار انتخاب مي‌كند، بايد سالم و پاك باشد و خودش نوجوان را آلوده نسازد. در طول سال تحصيلي هم كه تراكم درس‌ها به نوجوان اجازه نمي‌دهد سر كار برود، مي‌تواند فعاليت‌هايي را براي خودش برنامه ريزي كند.كار و اشتغال علاوه بر اينكه باعث تخليه انرژي‌هاي ذخيره شده و زائد بدن انسان مي‌شود، نشاط و آرامش رواني وي را هم فراهم مي‌كند. يعني بهداشت رواني فرد را تأمين مي‌كند.

 

 ولتر نويسنده معروف چنين مي‌گويد:هر وقت احساس مي‌كنم كه درد و رنج بيماري مي خواهد مرا از پاي درآورد، به كار پناه مي‌برم و كار بهترين درمان دردهاي دروني من است.

 

پاسكال دانشمند معروف فرانسوي هم مي‌گويد:مصدر كليه مفاسد فكري و اخلاقي بيكاري است و هر كشوري كه بخواهد اين عيب بزرگ اجتماعي را رفع كند، بايد مردم را به كار وادارد تا آرامش كلي در وجود افراد برقرار شود.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: كار و اشتغال,
كنترل خيال
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

كنترل خيال

 

همانطور كه حواس ظاهري نقش مهمي در تحريك ميل جنسي دارند. فكر و خيال پردازي نيز سهم بسزايي در اين زمينه به خود اختصاص مي‌دهد. بعضي از نوجوانان در كنترل حواس ظاهري خود موفقند، ولي كنترل فكر و خيال را خيلي جدي نمي‌گيرند و از همين جا ضربه مي‌خورند. دائما در خيال خود صحنه‌هاي غيراخلاقي را تجسم مي‌كنند و همين امر ممكن است آنها را به سمت گناه سوق دهد. اما علي (ع)، در اين زمينه مي‌فرمايند:

هر كس زياد به فكر گناهان باشد، عاقبت به سمت گناه كشيده مي‌شود.حضرت عيسي در كلامي دلنشين و زيبا گناه را به آتش و فكر گناه را به دود آن تشبيه فرموده است.شعله آتشي كه در يك اتاق روشن است، حتي اگر اتاق را به آتش نكشد، سياهي و دودش اتاق را خراب كرده باعث تيره شدن ديوارها و وسايل اتاق مي‌گردد.خوب است نوجوان، هميشه موضوعاتي براي فكر كردن در ذهنش داشته باشد، موضوعاتي علمي، اجتماعي، سياسي، اعتقادي و مذهبي و ... هر زمان كه افكار و تخيلات جنسي به ذهنش هجوم آوردند، با پرداختن به آن موضوعات خودش را از شر افكار و وسوسه‌هاي شيطاني نجات بخشد. همچنين مي‌تواند با مطالعه كتاب‌هاي مورد علاقه، خيال و فكرش را مهار كند و در اختيار بگيرد.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، متفرقه هاي جالب، آیا فكر گناه حرام است؟، ،
:: برچسب‌ها: كنترل خيال,
تشويق و تنبيه
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

تشويق و تنبيه

 

يكي از روش‌هاي درماني اين است كه نوجوان مبتلا در فاصله زماني كه براي خودش در نظر مي‌گيرد اگر موفق به ترك اين عمل شد خودش را تشويق كند و به خودش جايزه بدهد، ولي چنانچه در فاصله شخص شده باز هم مرتكب خودارضايي شد جريمه و تنبيهي براي خودش در نظر بگيرد. تشويق بايد چيزي باشد كه به نوجوان انگيزه بدهد و او را در تصميمش استوار گرداند. همچنين تنبيه و جريمه بايد قدرت بازدارندگي بالايي داشته باشند به طوري كه نوجوان هر وقت اراده كرد خودارضايي كند، تلخي تنبيه و جرمه به ذهنش بيايد و همين امر مانعي در برابر خودارضايي باشد. البته تنبيه و جريمه نبايد به گونه‌اي باشد كه فرد مبتلا از انجام آن ناتوان شود و كم كم از كارآيي بيفتد. نوع تشويق و جريمه هم براي افراد مختلف فرق مي‌كند. هر فردي بايد خودش جايزه و جريمه خودش را تعيين كند. مثلا شخصي كه از فوتبال بازي كردن با دوستانش خيلي لذت مي‌برد، اين را به عنوان جايزه‌اي براي خودش قرار دهد كه فقط در صورت موفقيت دربرنامه درماني‌اش به فوتبال بپردازد. يا كسي كه روزه گرفتن برايش سخت است در صورت انجام خودارضايي يك يا چند روز روزه بگيرد و ... البته اگر تشويق و تنبيه را براي مقدمات اين كار قرار دهد خيلي اثرش بيشتر است. مثلا هر وقت به عكس مبتذلي نگاه كرد، مقدار قابل توجهي از پول تو جيبي اش را صدقه بدهد. يا اگر از خواندن مطالب تحريك كننده جنسي چشم پوشي نمود به نحوي خودش را تشويق نمايد. مجيد نوجواني كه در درمان خودارضايي اش بسيار موفق بوده اين راه را بسيار موثر مي‌داند:

عهد و پيماني كه با خودم بستم و الان حدودا هشت سال از آن مي‌گذرد و تاكنون نيز بدان پايبند بوده‌ام چنين است: هر گاه در مبارزه با عمل خودارضايي شكست خوردم بر من واجب است كه هفت روز روزه بگيرم. سه روز آن بايد بلافاصله پس از شكست و پشت سر هم باشد و چهار روز ديگر در طي يك ماه پس از روز شست به جا آورده شود. اين جريمه‌اي است كه براي خودم گذاشته‌ام بسيار كمكم كرده است.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: تشويق و تنبيه,
كنترل نگاه
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

كنترل نگاه

 

چشم چراني و نگاه‌هاي شهوت آميز به نامحرم و حتي به محارم از عوامل تحريك كننده ميل جنسي در افراد است. در مقابل يكي از مهارت‌هاي بسيار مهم و تأثير گذار در كنترل غريزه جنسي، كنترل نگاه است. قرآن كريم در دو فرمان جداگانه به مردان و زنان مسلمان دستور مي‌دهد كه نگاه خود را كنترل كرده به نامحرم خيره نشوند، برخي از زنان و دختران به اشتباه خيال مي‌كنند كه دستور كنترل نگاه در برابر نامحرم فقط مخصوص مردان است، در حالي كه در دستورات ديني ما زنان هم از نگاه كردن به نامحرم منع شده‌اند در حالي كه در دستورات ديني ما زنان هم از نگاه كردن به نامحرم منع شده‌آند. ام سلمه همسر پيغمبر اكرم نقل مي‌كند، پس از نازل شدن آيه حجاب روزي من و ميمونه نزد رسول خدا بوديم كه ابن مكتوم نابينا وارد شد. حضرت به ما فرمود: پشت پرده قرار بگيريد، ما گفتيم: اي رسول خدا مگر نه اين است كه او نابيناست و ما را نمي‌بيند؟ حضرت در پاسخ فرمود: آيا شما دو نفر هم نابينا هستيد؟ آيا او را نمي‌بينيد؟

كنترل چشم و نگاه علاوه بر اين كه از طغيان ميل جنسي جلوگيري مي‌كند، فايده‌هاي ديگري از جمله برخورداري از آرامش فكري، اعتماد ديگران به فرد و چشيدن لذت ايمان و عبادت را به همراه دارد.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، چشم چرانی، عوارض و درمان، ،
:: برچسب‌ها: كنترل نگاه,
فرار از تنهايي
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

فرار از تنهايي

 

يكي از زمينه‌هايي كه فضا را براي خودارضايي آماده مي‌كند تنهايي است. زيرا در تنهايي افكار و وسوسه‌هاي شيطاني به سراغ نوجوان مي‌آيد و او را به سمت گناه سوق مي‌دهد. نوجون بايد هميشه از تنهايي فرار كند. هيچ وقت تنها در خانه نماند. كارهايش را طوري برنامه ريزي كند كه اوقاتي كه در خانه سپري مي‌كند، هميشه كسي در خانه باشد، در خانه هم سعي كند به تنهايي در اتاقي نباشد. براي مطالعه و كارهايي كه نياز به تمركز دارد سعي كند از كتابخانه و سالن‌ها مطالعه استفاده كند و اگر امكانش نيست حتما درب اتاقي كه در آن مطالعه مي‌كند باز باشد تا ديگران به راحتي بتوانند رفت و آمد كنند و او را ببينند.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: فرار از تنهايي,
ارتباط با دوستان منحرف
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

ارتباط با دوستان منحرف

 

يكي از علت خودارضايي، دوستي و رفاقت با دوستان منحرف است. اگر نوجوان دوستان نابابي دارد، براي پيشگيري از ابتلا به خودارضايي حتما از اين مارهاي خوش خط و خال فاصله بگيرد تا از زهر‌هاي كشينده آنان جان سالم به در برد. بايد در اين موارد مهارت نه گفتن را فرا گيريم و به كار بنديم. از اين كه ممكن است مسخره شويم و ما را بي‌عرضه بخوانند نهاراسيم و راهي را كه مطمئنيم درست است بپيماييم.

 

تا تواني مي‌گريز از يار بد         يار بد بدتر بود از مار بد

مار بد تنها تو را بر جان زند       يار بد بر جان و بر ايمان زند

 

البته چون انسان موجودي اجتماعي است و به داشتن روابط دوستانه با ديگران نياز دارد، سعي كنيد با پيدا كردن و نگهداشتن دوستان خوب و سالم، زمينه حضور افراد ناباب و مشكل آفرين را در حلقه دوستانتان از بين ببريد.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: ارتباط با دوستان منحرف,
چگونه می توان از خودارضایی دست کشید؟
نوشته شده توسط سامان در ساعت

 

چگونه می توان از خودارضایی دست کشید؟

 

پیش از هر چیز باید بدانید که افراد زیادی به مراکزی که به این منظور دایر شده، مراجعه کرده و حتی در موارد خیلی حاد و پیشرفته نیز موفق به جلوگیری از این عمل غیر اخلاقی شده اند. چرا شما یکی از آنها نباشید؟

 

 باید یاد بگیرید که چگونه می توانید جلوی خود ارضایی را با استفاده از تکنیک هایی که در جلسات آموزشی به شما تعلیم داده می شود، بگیرید. در اغلب این جلسات مشاور سعی می کند تا ضمیر ناخودآگاه بیمار را به کار اندازد.

 

در این جلسات به شما آموزش می دهند که تمایلا خودارضایی به عنوان یک عینینت درونی هستند که به ذهن شما حمله ور می شوند. شما باید در مقابل آنها ایستادگی کرده و اجازه ندهید که به درون ذهنتان نفوذ کنند. در ابتدا شاید انجام این کار قدری دشوار باشد و این توانایی را نداشته باشید که فکرتان را بر روی چیز دیگری متمرکز کنید؛ اما با تلاش به راحتی می توانید آنرا تحت کنترل خود در آورید. شما به راحتی قادر خواهید بود آنرا به طور کامل از زندگی خود حذف کنید. اگر فرد در گذشته دائماً خودارضایی می کرده و سپس این کار را متوقف کند، خودش متوجه تغییرات بوجود آمده در زندگی اش خواهد شد و می تواند مقادیر زیادی انرژی و توانایی های ذهنی اش را ذخیره کرده و بدون احساس هیچ گونه ترس و واهمه ای با حقایق زندگی روبرو شود.

 

 سایر راههای جلوگیری:

 

عادات سالم را در خود تقویت کنید: از تصاویر محرک جنسی اجتناب کنید، به جوک های مبتذل گوش ندهید، دوستان سالم برای خود انتخاب کنید و از پوشیدن زیر پوش های تنگ و چسبان خودداری نمایید.

 

از مصرف بیش از اندازه ی گوشت گاو، به ویژه در وعده غذایی شام خودداری کنید. مصرف یک وعده غذای حیوانی آن هم در نهار کافی است.

مقالات مختلفی که در این سایت پیرامون روابط میان زن و مرد وجود دارد را به دقت مطالعه کنید تا آگاهی های کلی شما ارتقا پیدا کند.

  

منبع : پايگاه علمي مردمان پورتابل جوانان

http://www.mardoman.net

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: چگونه می توان از خودارضایی دست کشید؟,
خودارضایی در خانم ها
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

خودارضایی در خانم ها

 

 خودارضایی در خانم ها نیز به چشم می خورد و این امر، هم دردناک است و هم زجر آور. برخی از مضرات در خانم ها و آقایون مشابه است: اختلال در رشد سیستم عصبی، مغز، خستگی، از دست دادن انرژی و سر زندگی، کاهش قدرت حافظه و عدم تمایل به جنس مخالف. در خانم ها شاهد ناباروری نیز خواهیم بود. بدترین پی آمدی که در خانم ها می توان مشاهده کرد رفتارهای متعارض روانی-اجتماعی است. خانم هایی که مرتکب این امر می شوند به مروز زمان نمی توانند با هیچ مردی ارتباط جنسی برقرار کنند چرا که به تدریج توانایی های اولیه جنسی خود را از دست میدهند. خانمی که خود ارضایی نمی کند، همچنان سرزندگی، زیبایی، برق چشمان، و توانایی جذب بالای خود را حفظ خواهد نمود. خانم ها باید از مشاهده ی تصاویر محرک جنسی خودداری کنند، در مکالمات مبتذل شرکت نکنند، و فقط با افراد شایسته ارتباط دوستی برقرار کنند. 

 

منبع : پايگاه علمي مردمان پورتابل جوانان

http://www.mardoman.net

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، خودارضایی از نگاه پزشكان و محققان، عوارض خودارضايي، اسيب هاي جسمي، آسيب هاي روحي و رواني‏، آسيب هاي اجتماعي‏، درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، خودارضايي در خانم ها، چند مطلب كلي، ،
:: برچسب‌ها: خودارضایی در خانم ها,
ارتباط جنسی و ورزش
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

ارتباط جنسی و ورزش

 

 اخیراً محققان از وجود نیروی جنسی باخبر شده اند و سعی می کنند تا از این نیرو بـهره گـرفته و آن را بــرای موارد دیگری ذخیـره کرده و به کار گیرند. در ورزش مشت زنـی، هـر مـربی کارآمدی در حیـن دوره ی آمـادگی، بـوکسور خـود را برای 90 روز از بـرقـراری ارتـباط جنسـی منـع مـی کند تا هم انرژی او بیشتر شود و هم بتواند مشتهای محکمـتری بـه حـریف وارد کند. در تیمهای فوتبال نیز بازیکنان از 3 روز قبل از انجام بازی به حومه شهر انتقال داده میشوند تا انرژی آنها بر اثر بـرقـرای رابـطه جنـسی تحـلیل نـرود. در مسابقات قهرمانی جهان در سال 1986م. تیم ملی کشـور آرژانتـین از هـمه تیم ها مدت زمـان بیشتـری را در اردوی آمـــادگی به سر برد و نتـیجـه چه شد: بدون شـکست از مسـابقات بـیرون آمـدند. یـک گـزارش علمی اثبات می کند که: "تستـوسترون نقـش مهـمی را در شـکل دهـی رفتار افراد بازی می کند. این هورمن به عنـوان نوعی محرک شناخته میشود که در کلیه حالات فردی، از جمله عصبانیت و پرخاشگری نیز تاثیر گذار است."

 

بنابر گزارش فوق در یک بازی فوتبال به راحتی می توان تشخیص داد که کدام یک از  تیمها برنده خواهند شد: "تیمی که در رگ های خونی بازیکنانش میزان تستوسترون بیشتری موجود باشد."

 

 در "ناسا" که معتبرترین مرکز پژوهش های علمی جهان به شمار می رود، فعالیت های جنسی کلیه ی دانشمندانی که در آنجا مشغول به فعالیت هستند، تحت کنترل است تا پژوهشگران همیشه بتوانند در بهترین وضعیت مممکن ذهنی و جسمی قرار داشته باشند.

 

در گذشته مردهای یونان باستان تا سن 140 سالگی عمر می کردند. تا همین چند وقت قبل هم مردم به راحتی تا سن 90 سال عمر می کردند، اما این روزها به دلیل بروز پاره ای از مشکلات نظیر خودارضایی، آزار و اذیت های جنسی، غذاهای صنعتی، استفاده از هورمون های مصنوعی (که مصارف مختلفی دارند، نظیر: چاق کردن و بزرگ کردن زودرس جوجه ها و احشام) فرایند سالخوردگی از سنین پایینی (تقریباً 35 سالگی) شروع می شود. در کل دنیا افراد انگشت شماری هستند که از نظر اقتصادی کنترل همه افراد را به دست گرفته اند. این افراد از قدرت رابطه جنسی نیز به خوبی اطلاع دارند؛ به همین دلیل کلیه ی امکانات موجود را فراهم می آورند تا ذهن انسان های دیگر را تنها به این امر متمرکز کرده، عقل را از سر آنها بپرانند و کاری کنند تا آنها مطابق میلشان عمل کنند. آنها به خوبی می دانند که انسان های کم عقل، سرشار از شهوت هستند، بر روی امیال جنسی خود هیچ گونه کنترلی نداشته و به راحتی میتوان آنها را مطیع خود ساخت. 

 

منبع : پايگاه علمي مردمان پورتابل جوانان

http://www.mardoman.net

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، خودارضایی از نگاه پزشكان و محققان، عوارض خودارضايي، اسيب هاي جسمي، ،
:: برچسب‌ها: ارتباط جنسی و ورزش,
مشکلات خانوادگي آينده ي خانم ها در اثر خودارضايي...
نوشته شده توسط سامان در ساعت

 

مشکلات خانوادگي آينده ي خانم ها در اثر خودارضايي...

 

هر چند خودارضايي هم در آقايان و هم در خانم ها مسبب برخي از مشکلاتي روحي – رواني و جسمي  و حتي ج- ن -س- ي مي شود، ولي از برخي جهات در دختران دوشيزه ايجاد مشکلات شديد تري به خصوص درباره ي زندگي خانودگي آينده ي شان خواهد کرد.

 

يکي از اعضاي بدن جنس مونث،پرده ي بکارت است که در ابتداي راه ورودي دستگاه تناسلي قرار دارد، اين پرده اصولا در اثر اولين آميزش ج-ن-س-ي از بين مي رود و باعث خونريزي خفيف پس از اولين آميزش خواهد شد، منتها اين پرده در اثر خود ارضايي نيزمي تواند مورد آسيب و صدمه قرار گيرد، بنابر اين افرادي که پرده ي بکارت خود را قبل از ازدواج از دست داده اند، تنها فاحشه ها و نيز افرادي که تماس ج-ن-س-ي قبل از ازدواج داشته اند نيستند و  برخي از آن ها توسط خودارضايي دوشيزگي خود را زايل کرده اند. اين مطلب از اين جهت حائز اهميت است که دوشيزگي دختران براي ازدواج آينده ي آنان بسيار اهميت دارد و بسيار اتفاق افتاده است که پس از ازدواج و اطلاع شوهر از عدم دوشيزگي و داشتن پرده ي بکارت زن،کانون خانواده از هم گسيخته و منجر به جدايي و از دست رفتن آبروي دختر و مشکلات خانواده ي او و بسياري از مسائل و مشکلات بعدي خواهد شد، و يا زندگي عروس و داماد براي سالين دراز با شک و تريد شوهر به همسر و يک زندگي تلخ و پرورده شدن فرزنداني دچار مشکلات روحي همراه خواهد بود.

 

هر چند امروزه براي برخي از پسرها،بکارت همسر آينده شان چندان مهم نيست، ولي دو نکته بايد دراين باره مدّ نظر باشد،يکي اينکه مردي که به انحرافات ج-ن-س-ي زن خود اهميتي نمي دهد،براي انحرافات ج-ن-س-ي خود نيز اهميتي قائل نخواهد بود، مسلما مردي که خودش باعث زايل شدن بکارت چند دختر شده و با يکي از آنان ازدواج مي کند،انتظار پاکدامني از همسر خود را نبايد داشته باشد و زن او نيز نبايد چنين انتظاري از شوهر داشته باشد،هر چند اين مطلب بايد بحث شود که اميدوارم در پست هاي بعدي به آن بپردازم.

 

نکته ي دوم آن است که واقعا در جامعه ي ما بسياري از پسراني که خود دچار انحرافات و روابط ج-ن-س-ي قبل از ازدواج هستند، براي زندگي آينده ي خود به دنبال دختران پاکدامني هستند که خود را به راحتي در اختيار مردان و پسران هوسباز قرار نمي دهند،شايد خود شما هم اکنون در اين باره،يک از آشنايانتان را به عنوان مصداق به ياد آوريد.

 

بسياري از پسران هوسباز چون با دختران منحرف زياد سر و کار داشته اند به خوبي مي دانند که دختران منحرف به درد زندگي مشترک خانوادگي نمي خورند،آنها لياقت و توانايي مادر شدن براي فرزنداني سالم را ندارند و اصلا خانواده ي برخي پسران با ازدواج آن ها با دختران نامتشخص مخالفند(هر چند بسياري از خود پسران هم همينطور).

 

بنابر اين، خود راضايي در دختران،نه تنها باعث آسيب هاي روحي و جسمي و ج-ن-س-ي در آنان مي شود، بلکه باعث عدم شرايط ازدواج يا ازدواج با مردي منحرف يا ازدواج با مردي سالم ولي با يک زندگي تلخ خواهد شد.

 

هر چند ناگفته نماند که اگر شخصي پس از ابتلا به خود ارضايي آن را ترک کرد، با وجود از دست رفتن پرده ي بکارت،آينده اي بسيار روشن تر از شخصي دارد که به اين کار همچنان مبتلاست، برخي از پسران جوانمرد و به شدت رازدار هستند که جملات صادقانه ي دختري را که دوست دارند ولي به اين دليل فاقد بکارت است ولي صادقانه و راز گونه(بسيار محرمانه) اين مطلب را به او گفته است،مي پذيرند،هر چند افرادي که دوشيزگي خود را از دست مي دهند،بسياري از گزينه هاي برتر را براي زندگي آينده ي خود ازدست خواهند داد.

 

منبع : كانون ترك خودارضايي
http://not-jalgh.blogfa.com

 

 سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: عوارض خودارضايي، آسيب هاي اجتماعي‏، خودارضايي در خانم ها، چند مطلب كلي، ،
:: برچسب‌ها: مشکلات خانوادگي آينده ي خانم ها در اثر خودارضايي, , , ,
درمان سياهي دور چشم(پاسخ سوال آقا کيان عزيز)
نوشته شده توسط سامان در ساعت

 

 درمان سياهي دور چشم(پاسخ سوال آقا کيان عزيز)

 

پوست اطراف چشم نازك‌ترين پوستي است كه در بدن وجود دارد و به همين دليل بسيار آسيب‌پذير است و در مقابل تحريك‌ها به سرعت واكنش نشان مي‌دهد.

حلقه‌هاي سياهي كه گاهي اطراف چشم مشاهده مي كنيم، در واقع مويرگ‌هاي خوني هستند كه هاله‌اي سياه رنگ به وجود مي‌آورند.

 

علل اين سياهي:

 

به گفته پزشكان، آلرژي و ناراحتي‌هاي كليه مي‌تواند از جمله دلايل تيره‌تر‌شدن اين حلقه‌ها باشد.

 

البته كمبود ويتامين K ، آهن و آنتي‌اكسيدان‌ها و نيز بي‌خوابي از ديگر عوامل شايع در ايجاد اين حلقه‌هاست و هرچه سن بالاتر رود با توجه به نازك‌ترشدن پوست، حلقه‌هاي دور چشم تيره‌تر مي‌شوند.

 

راه هاي رفع سياهي:

 

كارشناسان توصيه مي‌كنند كه 7 تا 9 ساعت خواب شبانه و تغذيه سالم سرشار از ميوه و سبزيجات تا حدود زيادي از ايجاد حلقه سياه دور چشم جلوگيري مي‌كند.

خيار روي چشم

 

همچنين در صورتي كه شب، هنگام خواب يك دستمال يا حوله مرطوب روي چشم ها قرار داده شود، تاثير شگفت‌انگيز آن پس از بيدارشدن از خواب قابل مشاهده است.

 

گفته مي‌شود كه گلابي و اسفناج هم در درمان اين حلقه‌ها مفيدند.

 

برخي پزشكان ماليدن روغن بادام به اطراف چشم ها در دو نوبت صبح و بعد‌ از ظهر را توصيه مي‌كنند.

 

خيار حلقه حلقه شده و چاي كيسه‌اي خنك هم مي‌تواند پف و كبودي اطراف چشم‌ها را برطرف كند.

 

جاي ترديدي وجود ندارد كه پرهيز از استعمال سيگار نيز نه تنها به نفع سلامتي بدن است، بلكه مانع از آن مي‌شود كه مويرگ هاي اطراف چشم تيره‌تر به نظر برسند.

 

منبع : كانون ترك خودارضايي
http://not-jalgh.blogfa.com

 

 سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: عوارض خودارضايي، اسيب هاي جسمي، ،
:: برچسب‌ها: درمان سياهي دور چشم(پاسخ سوال آقا کيان عزيز),
رهایی از وسوسه
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

رهایی از وسوسه

 

برای مقابله با وسوسه های شیطانی و دور کردن او چه باید کرد؟

برای رویارویی با وسوسه های شیطانی، ابتدا باید دشمن و راههای نفوذ او را شناخت و او را مهار کرد و سپس او را به عقب راند و در گام‏های نهایی او را به اسارت کشید. در این جهت راههای مبارزه با وساوس شیطانی عبارتند از:

1- نگهبانی و مراقبت: شیطان با جان ما سر و کار دارد. از این رو باید از آن حراست کنیم. راه های مراقبت عبارتند از:

أ) تقوا پیشگی: قرآن مجید تقوا را لباسی بر اندام جان آدمی می داند که آن را به خوبی می پوشاند و حفظ می کند: "لباس التّقوی ذلک خیر؛ بهترین جامه، تقوا است".(1) امام علی(ع) تقوا را دژی نفوذ ناپذیر می داند که رخنه‏ای در آن ممکن نیست.(2)

 

روشهای کنترل شهوت و جلوگیری از خود ارضایی

 

شهوت جوانان امری طبیعی است که گاه کم است و گاه زیاد ولی امر مهم در این میان چگونگی برخورد با آن است.

یکی از راه های فرو نشاندن هیجان شهوت روزه گرفتن و خواندن قرآن و شرکت در مجالس مذهبی است که راهی مؤثر و سودمند می باشد. در روایات ائمه اهل بیت (ع) آمده که برای کاهش شهوت از ستردن موی عورت امتناع شود.

از جهت رژیم غذایی هم شایسته است که از غذاهای مقوی و مهیج مثل پیاز، خرما، سیر، گردو، پسته و ... خودداری کنید یا حداقل جانب اعتدال را مراعات نمایید و از پرخوری امتناع ورزید.

توصیه دیگر این است که از دیدن فیلم ها و عکس های محرک جنسی و از شرکت در مجالس و محافل و محل هایی که محرک شهوت است اجتناب کنید.

از همه مهمتر این است که در عصر جمعه هنگام غروب آفتاب که وقت اجابت دعاست به اهل بیت (ع) توسل کنید و از خدا بخواهید که راه چاره ای پیش روی شما قرار دهد.

اما خود ارضایی افزون بر حرمت شرعی عواقب بسیار وخیم و مخرب برای سلامتی شما دربردارد. پس با خدای خود عهد کنید که به این کار زشت و پلید بازگشت نکنید و در مقابل به تفریحات سالم بخصوص ورزش اهتمام ورزید.

توصیه می شود در اولین فرصت مناسب شرایط ازدواج را برای خودتان فراهم کنید.

 

كانون ترك خودارضايي
http://www.ktark.blogfa.com
 

 سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: رهایی از وسوسه,